Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 6 februari 2011 20:41

Helgen är slut och jag är trött! Återkommer igen när jag har mer lust till att blogga. Nu längtar jag bara efter att krypa ner i sängen och kolla på Andra avenyn. Imorgon blir det utbildning kl 8-17, efter det kanske det blir något inlägg eller när jag har tid, ork och lust helt enkelt:)


Godnatt!

Av Johanna Gustafsson - 4 februari 2011 22:05

Då var helgen här, så skönt. Har blivit ganska mycket jobb sista tiden, men jag klagar inte:) Så underbart att få känna sig behövd och ha ett jobb att gå till. I helgen är jag ledig, så himla skönt, likaså nästa helg:D Igår blev det ju att jobba dubbelpass, först ett dagpass på mitt fasta jobb sen blev det att jobba natten på psyket. Gick bra, men var sjukt trött där på natten. Blev att sova typ 2 h innan jobbet och sen högst 2 h nu på morgonen. Somnade en stund i soffan förut så nu är jag ändå hyffsat pigg. Trodde jag skulle vara tröttare.


Sitter nu hemma hos mamma och W och bara njuter. Blev ett stopp på City gross och sen en stopp hemma hos pappa där även min brorsa var. Blev att fotografera lite. Sen åkte vi hem till Jakob och släppte in hans söta katt. Fick äntligen mysa med en katt, som jag älskar! Har ätit gott nu på kvällen och kollat på tv.


Väntar på att Jakob ska komma hit så han kan få de bilderna jag tagit. Nä nu blev jag plötsligt väldigt trött, vet knappt vad jag skriver. Så skriver inte mer nu. Godnatt!


Min fina bror <3


  

Av Johanna Gustafsson - 2 februari 2011 17:32

Ja snart är det fredag och då bär det av mot Östergötland hem till familjen. Är ledig två helger i rad nu och inte ledig bara lördag och söndag utan fredagen också, helt underbart! Dagen har gått så sjukt fort på jobbet idag, men har väl haft roligt och en del att göra.


Efter jobbet så åkte jag till banken och skrev på lite papper. Köpte även en present till min älskling, tycker han är värd det. Köpte även med lite mat hem, en sallad fick de bli, mums! Lite roligt att springa lite på stan, kollade dock inte i så många affärer men det var ändå mysigt. Nu på eftermiddagen har vi varit ute och gått och det var jäkligt skönt.


Imorgon blir det att jobba 7-13 på mitt "vanliga" ställe sen blir det att jobba natten på psyk, sen på fredag morgon drar vi hem till Linköping:)


Har inte så mycket mer att skriva eller har ingen större lust till att skriva en massa, detta får räcka så länge. Ska nog ta och slänga mig i en duscha och sen fixa lite här hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards