Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Johanna Gustafsson - 19 februari 2011 23:44

är typ bäst (när den fungerar som det ska och iTunes fungerar). Älskar denna pryl. Synd bara att det bara är 8Gb, hade gärna haft 32Gb eller så. Håller på och matar in en massa bra musik i den nu, blir grymt. Ska ha den fulladdad av en massa bra musik inför Florida:D Är ett riktigt teknikfreak, älskar även min miniPC, systemkamera mm. Mycket teknikprylar att ta med på resan: Systemkameran, digitalkameran, videokamereran, iPoden, 2 mobiltelefoner (den gamla och den nya), miniPC. Ja det var nog allt. Den tekniska världen är helt grym och jag bara älskart!


Har redan börjat förbereda inför resan, som tex ladda iPoden med en massa musik och rensa bort gammal dålig musik. Mår så bra utav musik.


Ska rensa vidare och sen gå och lägga mig, är ganska trött om man säger så.


På tal om annat, sitter och funderar på vad jag ska skriva i min blogg. Bloggar enbart för min del, ingen  annans och jag skriver precis vad jag vill. Men jag är så pass smart att jag inte sitter och skriver om folk och nämner namn och så, skriver mer för att jag själv ska förstå och sen är det bara roligt att det finns folk som läser och gillar det jag skriver, men kommentera gärna så jag vet vilka ni är som läser. Funderar på att ha olika rubriker eller som ett ämne, typ tex ett barndomsminne, bästa vän, familjen, husdjur osv. Kanske inte så jättepåhittat, finns ju många som gör så men jag snor den idén för jag tycker att den är bra!


Good night !

Av Johanna Gustafsson - 19 februari 2011 21:28

Ja när jag är febrig så drömmer jag så konstiga drömmar, kallat det feberdrömmar! Kan få ihop det så himla konstigt och det är så verkliga drömmar också, scary. Marddrömmarna är värsta, men inatt var det mer konstiga drömmar. Har iaf sovit ganska så gott inatt men vaknade av att min älskling inte låg bredvid mig då han redan åkt till jobbet, började ju 05.40 idag. Dagen har gått ganska fort trots att jag typ inte gjort nått. Tagit det så lugnt som möjligt. Tanken var väl att jag skulle se lite filmer, blev iaf en film; Tusen gånger starkare och den var helt okej. Började med att kolla på Puss men blev lite uttråkad så satte mig lite och fixade med liten foton. Får se klart på filmen imorgon eller om det blir senare ikväll innan jag går och lägger mig. Känner mig lite trött faktiskt.


Nu är min älskling hemma hos mig och vi har ätit lite mat tillsammans och myst lite. Vill bli frisk! Blir så uttråkad av att bara vara hemma och inte göra något. På måndag blir det iaf jobb igen, varese jag är frisk eller ej. Blir en ganska skön vecka, men kan nog vara ganska bra och börja med att ta det lite lugnt.


Nu känns det betydligt bättre, fortsätt så! Men kan fortfarande inte riktigt släppa...

Ovido - Quiz & Flashcards