Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:47

Blir man galen eller blir man galen! Bara för att det inte gick och lägga upp det inlägget som jag verkligen ville lägga upp så läggs ett inlägg upp 100 ggr istället, vad är det här? Dåligt! Nä nu skiter jag i det här och går och lägger mig...

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Av Johanna Gustafsson - 7 februari 2011 21:13

Fyfan vad jag hatar detta. Har igen suttit och skrivit massor och sen när man ska lägga in det på bloggen så bara går det inte och allt raderas. Denna gång hade jag ju iaf varit duktig och kopierat innan men det gick ju inte att klista in det. Jag blir galen! Orkar inte att sitta och skriva om det igen. Skrev hur bra helgen hade varit och så. Så blir ingen läsning för er. Skriver en annan dag när jag känner att jag är på humör.


Jäkla blogg!

Ovido - Quiz & Flashcards