Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

Halmstad

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänkte inviga Hs nya elgrill. Den var verkligen bra. Vi grillade lax, halloumi, majskolvar, grillspett med svamp, kyckling, paprika, lök och ytterfile och till detta hade vi massa olika såser, potatisklyftor och en god sallad med fetaost. En riktigt lyckad kväll och måltid. Till detta drack vi öl, cider, drinkar, läsk mm;) Satt ute på balkongen och bara njöt av den fina kvällen.

Dagen efter tog vi det hyfsat lugnt då det var så himla varmt. Åkte in till stan och gick lite där. Käkade sedan lunchbuffe på Peking (wokad mat) med friterade banan med glass till efterrätt, mums! Kollade lite på Hemmakväll där jag köpte Molin-boxen och Madagadskar 3 för ynka 29kr:) Åkte sedan hem vid 16-tiden eller åkte rättare sagt hem till svärföräldrarna men innan det badade vi vid Sandudden i Traryd. Så jäkla skönt! Var precis ljummet och säkert 22-24 grader i vattnet. På kvällen sen var vi bara hemma hos svärisarna och rensade bland Fredriks gamla leksaker, så mysigt. Tvättade även bilen och åkte iväg på en lite sightseeingtur. En riktigt mysig kväll avslutades med en film.

Bilder kommet senare då jag fortfarande har problem med bildströmmen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 31 juli 2013 23:18

Är nu hemma hos svärisarna sedan i måndags. Händer något hela tiden och jag som tog med mig pluggsaker för att sysselsätta mig med om jag blev uttråkad:) I måndags badade vi i Lagan med F, J och S. Och på kvällen åkte vi till F tillsammans med H ...

Ovido - Quiz & Flashcards