Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Johanna Gustafsson - 21 februari 2011 21:23

Hade så jäkla svårt att somna igår asså, somna nog inte fören vid kl 2 eller nått. Sov inte så jättebra, kände mig fortfarande lite febrig och började även känna av en förkylning. Men jag tog mig upp och åkte iväg på Kick offen och det har varit en riktigt bra dag. Mycket skratt och vilka härliga arbetskamrater jag har och underbar chef som verkligen bjuder på sig själv. Den hemliga gästen hette Carl Fredrik Bennet, inte så jättekänd som jag trodde att han skulle vara eftersom att han var så dyr. Men han är någon slags föreläsare inom personalutveckling eller nått sånt. Bra var han iaf och det var ju huvudsaken. Körde lite roliga lekar också innan han kom och det var roligt att få göra något annat. Gick även tipspromenad och det var så himla nära att jag vann två biobiljetter, jag kom till utslgasfrågorna och det stod mellan mig och tre tjejer till och jag svarade rätt på alla de frågorna men det gjorde även en till så vi tävlade om en sista fråga och den svarade jag tyvärr fel på, men riktigt roligt att kommit så långt och nästan vinna, jag kom ju iaf två:)


Efter att jag slutade så drog vi in till stan och beställde smörgåstårta och vanlig tårta till festen som vi ska ha för F den 5 mars:) De har skitgod smörgåstårta där. Efter stan stack vi till A6 och käkade lite för jag var döhungrig, kollade även runt på lite saker och sen handlade vi lite mat. Har precis sett klart på Familjen annorlunda, det är så himla härliga familjer. Jag vill också ha massa barn men ändå inte hehe.


Nä nu ska jag ta och prata vidare med Jossan på msn, så skönt att prata av sig med dig gumman. Tack för att du finns <3

Ovido - Quiz & Flashcards