Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

SEMESTER!!!

Av Johanna Gustafsson - 29 juli 2013 00:44

Long time no see? Har i alla fall semester nu och det flesta dagar är fullspäckade och jag har varken haft ork, tid eller lust till att plugga. Gick på semester den 18 juli och den 19 juli åkte vi hem till Bbg för min älskade mamma fyllde år och hade en stor fest. Så kul att träffa massa släktingar som man inte träffat på jättelänge.

På lördagen åkte vi till Kolmården förutom min syrra N (synd). Var i alla fall en riktig lyckad dag och vädret var perfekt! Så kul för F att åka dit då han aldrig varit där. På söndagen sen tog vi en riktig slappardag med bad och solning. Sen på måndagen åkte vi till Askersund och badade i Hargebadet, så härligt. På tisdagen tog vi det mest lugnt och sen framåt eftermiddagen kom min syrra och hennes kul, jättekul att träffa henne och hennes nya kille. Ville sen vara lite snäll och skjutsade dem till Lkpg, till tåget. Efter det åkte jag och älsk ut till pappa och barnen. Vilken lyckad kväll. Barnen blev glada över att vi kom och vi badade i deras nya pool och bara myste. Åkte hem vid 01.30 på natten? Egentligen skulle vi åkt hem idag men mamma ville att vi skulle stanna en natt till för hon tyckte det var så mysigt att ha oss hemma och självklart stannade vi, håller med henne om att det var sååå mysigt?

Har sedan varit hemma i några dagar och bara myst. I fredags kom Fredriks syster och systerson och åkte hem idag. Varit jättemysigt. Igår var vi i Gbg hela dagen och hade det jättebra. Shoppade på Nordstan, åkte paddan och avslutade med Liseberg där jag vann 4kg godis och åkte tre karuseller (hanghai, lisebergståget och Kållorado). Fy vad kul det var. Vi alla var riktigt trötta imorse och sov till typ kl 12, skönt.

Nu ligger jag i sängen och ser på Skärgårdsdoktorn. Blir att gå upp skapligt för att åka hem till svärföräldrarna och stanna där i ca 8 dagar eller så. Har massa planerat.

Underbar första semestervecka. Mår så bra! Har hela tre veckor kvar, hur underbart som helst. Denna sommar verkar verkligen bli som jag hoppats; träffa familjen och släkten, vänner (fast hade kunnat vara ännu bättre, så många jag vill träffa), massa bad och sol. Vilken underbar sommar!

Nu kommer en riktig bildbomd

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards