Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Johanna Gustafsson - 22 februari 2011 23:04

Ja jag vet inte varför det känns så men det bara känns bra. Har gått jättebra på jobbet och då blir hela dagen bra. Trivs man på jobbet så går allt bra, typ hehe. Har jobbat tillsammans med L och vi funkar jättebra ihop tycker jag. Allt går så smidigt och lätt och utan att vi stressar. Hon slutade 20 och jag 21 (skulle egentligen varit tvärtom men en annan som var sjuk så därför blev det så), men iaf när hon hade gått hem så ringde hon till jobbet och berättade att det var en jätteskum typ som stått precis vid dörren nere vid källaren. Hon blev ju så klart skiträdd och det förstår jag verkligen, jag skulle typ dött. Men bra att hon ringde och berättade det så man kunde säga det till nattpersonalen. Entrédörren var ju inte låst heller, inte så bra. Vem vet, denna konstiga typ kanske försöker ta sig in eller nått. Men när jag skulle gå hem så såg jag ingen och F fick följa med mig ner till källaren när jag skulle byta om.


Nu sitter jag iaf hemma i soffan och kollar på andra avenyn, men verkar som att det fattas ett avsnitt. Fyfan vad störande asså, man kan ju liksom inte missa ett helt avsnitt. Får försöka fixa det, kan ju inte kolla vidare fören jag sett det avsnittet ju. Upptäckte även att jag missat ett avsnitt sen tidigare och det har ju iofs gått ganska bra ändå. Tyckte ju det var lite konstig och typ som att man missat lite.


Imorgon jobbar jag samma tur, skitskönt. Sen tar jag helg, gud så skönt! Hoppas jag kommer sova lika skönt inatt som nu inatt.

Av Johanna Gustafsson - 22 februari 2011 13:58

Ja nu är det snart dags att dra sig till jobbet. Blir att åka buss dit med tanke på att F är och jobbar. Skön tur idag, 15.45-21, skulle egentligen jobbat till 20 men va fan en timme är ju inte så farligt utan det blir ju mer pengar:) Imorgon ska jag jobba samma tur sen är jag ledig fram till på måndag, fy sjuttan vad gött!


Sovit som en stock inatt me fy sjuttan vad mycket marddrömmar jag drömt nu på morgonen, fyfan! Vaknade av att jag hade som träningsvärk i ryggen, men jag har väl inte tränat eller? Aja öm är jag iaf, kanske är från igår efter att ha suttit på obekväma stolar.


Har sökt ett jobb nu på förmiddagen, på US :) Asså vore jäkligt kul att få det men samtidigt så tvekar jag. Vill jag verkligen lämna Jönköping och mitt jobb? Det frågan får jag ta tag i om det skule bli så! Nu lever jag här och nu.


Ska ta och göra mig i ordning nu och sen gå ner till bussen! Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards