Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Johanna Gustafsson - 12 februari 2011 23:04

Ja nu äntligen är resan till Florida bokad och jag är så glaaaad! Helt överlycklig är jag. Kommer bli helt underbart, det vet jag. Skulle ju varit borta i 10 dagar men nu blir det 12 dagar istället:) Får ta semester två dagar till, men det ska nog inte vara några problem. Fan vad underbart! Blir att vi flyger först till Miami beach och bor på ett hotell där precis vid havet sen efter 6 dagar så bilar vi till Orland och bor de sista dagarna och tar sen flyget hem därifrån, hur smidigt som helst. Har även bokat hyrbil, så vi lär ju hinna med att se en hel del. Satt igår kväll några timmar och planerade resan. Åh vad jag längtar! Har verkligen nått att se fram emot nu. Så den 30 mars åker vi och kommer hem den 11 april. Wihoo!


Då var helgen snart slut, så snabbt det går. Men har ju hela dagen imorgon och njuta och bara vara ledig. Börjar kl 12 på måndag, göttigt! Imorgon ska vi nog planera vår resa lite mer.


Idag var vi ju då först och bokade resan på Ticket inne i stan sen kollade vi i lite affärer och sen käkade vi på Chili thai -jättegott. När jag kom hem (tog bussen hem) så frös jag som en idiot, vilket jag gjort hela natten. Myste ner mig i soffan framför andra avenyn. Hade även fått ett paket på posten av mamma och W, alla hjärtans dag på måndag:) Så snälla de är. Fredrik fick deo och jag fick en god bodylotion, sen fick vi gelehjärtan och en fin disktrasa med hjärtan på. Mamma vet verkligen vad jag blir glad utav, älskade mamma.


Nä ska nog ta och krypa ner i sängen nu, så trött så trött!


Ovido - Quiz & Flashcards