Alla inlägg under mars 2010

Av Johanna Gustafsson - 20 mars 2010 14:26

    


Hallå där=)


Börjar med att lägga upp lite coola bilder:)


Då var det helg igen:) Kan inte förstå hur snabbt tiden går assåå. Är hemma hos mamma nu och det känns väldigt skönt. Mysa lite med familjen. Sitter och väntar på att maten ska bli färdig, inte ofta man gör det och det luktar så gott. Finns det något godare än mammmas mat hehe. Komma hem och bli lite bortskämd. Lillebror nr ett är också hemma. Men lillebror nr två har tyvärr åkt iväg till sin pappa, men men. Fick träffa honom en stund igår och lite imorse. Har varit ute på en riktig långpromenad med mamma och älsklingen, skönt! Strålande sol:) Tog även en sväng förbi min kusin och hennes två söta barn, länge sen man träffade dem. Ikväll blir det familjemys:) Se om man skulle ta sig en sväng till lillebror också och kolla in hans nya tv och grejjer:P


Var hos pappa igår och firade honom lite med tanke på att han fyller år nu i mars. Hoppas han blev glad för det han fick. Känded väl ganska skönt att träffa honom, var ett tag sen sist. Sen när vi skulle åka hem så åkte vi i diket:/Hm. Var ganska mycket snö på en sträcka där på dem där småvägarna och moddigt som sjuttan och så is under där, så det blev diket. Och vi lyckades inte komma upp så pappa fick komma och dra upp oss, tur man har en sån snäll pappa hehe.


Ja jag har väl inte så mycket att skriva om just nu eller jo det har jag säkert, men orkar inte:P Ska snart äta så får ta och skriva snart igen. Avslutar med lite mer bilder:) Är verkligen nöjd med dem, hur coola som helst:P


Trevlig helg!







                                   

Av Johanna Gustafsson - 5 mars 2010 23:04

Lägger upp lite bilder som beskriver min dag. En riktig solig och härlig dag. Är i Strömnäs hos svärföräldrarna och myser med deras katt, jag bara älskar katter. Vill ha en, men inte så lätt i en lägenhet direkt. Men får skaffa en i framtiden.

  

  

Har tänkt väldigt mycket på farmor idag. Varför finns du inte här bland oss   Behöver dig. Så himla tomt utan dig. Tänker mycket på hur mysigt det var när du bodde hemma och jag var hos dig ofta, så underbart. Är så arg på mig själv att jag inte passade på att träffa dig den sista studen du hade kvar, men vem skulle veta att du skulle lämna oss så här hastigt. Så hemskt. Jag bodde ju i Ljungby då och hade inte möjligheten att besöka dig lika ofta som när jag bodde i Borensberg. Men jag trodde att du hade många år kvar, men inte. Allt gick så himla fort och jag har fortfarande inte riktigt förstått att jag aldrig mer kommer få träffa dig. Usch vad hemskt det känns. Men får inte tänka så, känner ändå att du är hos mig ibland. Du ger mig några tecken ibland och det känns bra. Du är ofta med i mina drömmar, vilket också är ett tecken på att du är i närheten. Jag hoppas bara att du har det bra, det är viktigast. Laddade upp en bild på dinoch farfars grav efter att du blivit begravd. Det var så fint och så många fina blommor. Hoppas du gillade dem. Jag älskar dig farmor  

  


Jag känner på mig att LHC kommer gå långt och att ni tar hem guldet i år. Slå ut HV nu, det är på tiden. Det är krig! =) Heja heja clubben! Ni är bäst, det vet jag. Kom igen clubben! Är så himla sugen att se en hemmamatch i Cloetta Center då dem möter HV, skulle vara vädligt intressant. För alltid LHC i mitt hjärta   


  


Nä känns bra att ha skrivit lite i bloggen, legat sjuk i veckan så har inte direkt haft någon lust att skriva eller har rättare sagt inte haft så himla mycket att skriva om:P Ska snart gå och lägga mig och mysa med älsklingen, mys:) Älskar honom så himla mycket, mer än vad ord kan beskriva. Imorgon kommer hans släktingar och firar honom, sen på kvällen drar vi till Fidde och firar honom och älsklingen:) Blir nog en bra dag. Åker hem igen på söndag!


Godnatt folket (och glöm inte att kommentera) =)


Ovido - Quiz & Flashcards