Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Fritidsintressen

Av Johanna Gustafsson - 26 februari 2011 22:21

Jag är ju ganska sportig av mig och har alltid älskat sport såsom innebandy, hockey, fotboll mm mm. Jag ångrar att jag aldrig började spela tex innebandy på riktigt eller hockey, det hade varit riktigt coolt. Men jag var alldeles för feg för att börja på något själv och fick aldrig med mig några av mina vänner, vilket var jäkligt synd. Det är ofta jag sitter och drömmer om hur det skulle vara att få vara med och spela i ett innebandylag, det vore grymt. Fan en dag önskar att jag är så pass stark eller modig att jag tar tag i mina drömmar och uppfyller dem. Men jag vill ju ha med mig någon, men vem? Fredrik och jag pratade lite om olika sporter som tex att börja spela badminton, det vore kul. Men det är inte alltid så lätt med lag. Man vill ju inte komma in i ett lag där de är skitduktiga för då tappar man motivationen. Har sportat mycket på min fritid, iaf när jag var mindre. Spelade mycket fotboll och bandy med mina syskon,kusiner osv. Jag var helt överlycklig när det var innebandy eller fotboll på gymnastiken. Åh varför är jag så dum och inte tar tag i sånt som jag är bra på och öva upp mina kunskaper ännu mer och ha nytta utav dem. Har iaf varit med i några fotbollslag och spelat lite, men hade väl inte riktigt motivationen där.


När jag gick på gymnasiet så testade jag på boxning och det var väldigt kul men pga min skadade arm så kunde jag inte fortsätta:( Simmade även en del vilket jag tycker är ganska skönt men inte så roligt i längden. Men händer att vi då och då kommer iväg och simmar lite men det var länge sen nu.


Älskar ju även att kolla på hockey och då är det ju LHC som gäller. Så roligt att gå på matcher och heja på sitt lag. Var tyvärr länge sen nu som jag var på en match men det får bli av snart igen.


Andra fritidsintressen förutom sport är fotografering. Har fått upp ögonen för det den sista tiden. Enda sedan jag fick min första kamera har jag tyckt om att fota men har man inte rätt kamera så är det inte så roligt för man vill ju att det ska bli bra resultat också. Men sen nu i vintras så köpte jag min första systemkamera och det är riktigt roligt. Blir jättefina kort och det går att köpa till så mycket tillbehör och få ännu finare kort. Finns massor att lära sig.


De är väl de största fritidsintressen jag har som jag kan komma på.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards