Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Johanna Gustafsson - 16 januari 2011 21:22

Ja nu var det söndagskväll igen. Fattar inte hur fort denna helg och denna veckan har gått asså. Känns som man typ jobbat en dag eller nått, inte tre långa dagar som jag faktiskt har gjort. I lördags när jag skulle åka till jobbet var det massa snö på vägarna och de hade inte hunnit skotta. Skitläskigt var det, fick sladd i en rondoll (riktigt läskigt). Glad att jag kom fram till jobbet utan att ha hamnat i diket, för det var nära några gånger. Hade delad tur denna dag så blev ju några bilturer fram och tillbaka, men det gick bra. Efter att jag kom hem från jobbet hade jag rivmärken över hela armarna efter en liten ilsken tant, men så är det. Älskar ändå mitt jobb, man får så mycket kärlek av dem och man blir så glad av dem. Jag trivs verkligen. Vilka härliga arbetskamrater jag har också. Känns så skönt att man äntligen trivs riktigt bra på jobbet och hittat något man trivs med. Mår så bra utav det!


Har inte hänt så jättemycket annat i helgen än jobb. Men nu är jag ledig imorgon och då blir det lite plock här hemma, grejjer typ överallt:P Knappt att jag ville gå hem från jobbet idag, slutade 16 men gick hem vid 16.15 Då gillar man verkligen sitt jobb om man stannar kvar frivilligt utan betalning, underbar känsla. När jag kom hem hade min älskade Fredrik gjort äpplepaj, så duktigt han är <3


På tal om annat så sitter vi och planerar en resa till Florida, jippi! :D Vi planerar att åka i april någongång och vara borta ca 7-9 dagar och hyra bil och grejjer. Fy sjuttan vad jag längtar efter att få se lite andra miljöer och bara leva livet i USA. F och H ska också följa med, iaf F. Längtar som fan! Denna resan gör vi främst för att min älskling och hans vänner fyller ju 30 i år, både min F och den andra F fyller år i Mars. Har ni några bra tips eller så om Florida/USA så säg till.


Nä ska nog ta och krypa ner i sängen och kolla på Andra avenyn, känner att ögonlocken börjar bli väldigt tunga...

Ovido - Quiz & Flashcards