Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Johanna Gustafsson - 10 januari 2011 23:21

Nu är jag helt galen här. Hade suttit och skrivit ett jättelångt blogginlägg och så dör internet, fyfan vad sur man blir då. Hade fått till ett jättebra inlägg med både från helgen och funderinga och tankar och så. Orkar verkligen inte skriva om det asså. Jäkla internet. Förlåt mina svordomar men ibland blir man så arg!


En tanke iaf: så trött på att lägga ner energi på människor som ändå inte bryr sig eller som aldrig hör av sig. Varför ska man hålla på och ödsla energi på sånt folk för? Varför varför varför? Den frågan har jag ställt till mig miljoner gånger och jag kommer nog aldrig få ett riktigt bra svar. Kanske jag som är för dum och går och tror att saker och ting ska ändra sig. Nu ger jag upp och satsar på sånt som ger mig något istället som jag mår bra utav! Vill iaf säga att jag älskar de personer som står mig närmast och som bryr sig och ställer upp när det behövs, ni är guld värda <3


En annan sak jag också tänkt mycket på, varför kan inte folk glädjas åt andras framgångar trots att det kanske inte går lika bra för dem själva? Nu säger jag inte att alla är såna.


Hoppas nu inte att någon misstolkar. Ingen behöver ta det personligt, utan det är rent allmänt!


Skriver ett längre inlägg imorgon eller nått för nu orkar jag inte skriva om allt igen...

Ovido - Quiz & Flashcards