Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Johanna Gustafsson - 7 januari 2011 22:46

Just så är det, det är fredag och jag är så trött efter att ha jobbat första riktiga veckan på jobbet. Känner redan att det känns bra och att jag trivs, både med boende och personal. Har inte varit en jobbig veckan men mycket att ta in och det tar på krafterna, har haft ont i armen också (igen). Jag har typ inte haft ont i min arm sen jag jobbade på hemtjänsten i Ljungby men nu blir det lyft igen och då kommer värken tillbaka, men det gör inte lika ont som när jag jobbade inom hemtjänst. Hoppas verkligen att smärtan kommer vara måttlig så man står ut.


Annars har dagen gått väldigt bra. Slutade ju kl 13 och åkte då hem till min älskling som hade gjort en jättegod soppa. Efter det åkte vi iväg in till stan och shoppade lite. Stannade även till på Maxi och handlade lite mat till kvällen, färska räkor bland annat (mums). Har varit en mysig kväll. Ätit en jättegod sallad med gott bröd och räkor. Men nu är jag jättetrött, så där fredags trött efter denna arbetsvecka. Så himla skönt att vara ledig i helgen.


Nä ska ta och plocka undan lite och sen krypa ner i sängen och kolla på Andra avenyn.



Ovido - Quiz & Flashcards