Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Johanna Gustafsson - 5 januari 2011 23:17

Åh fan vad sur man blir när man gjort ett långt inlägg och så när man är så gott som färdig så försvinner allt, damn! Orkar inte sitta och skriva om allt igen så får bli ett kortare ett inlägg.


Min dag har varit helt okej trots att pappa och barnen inte kunde komma. Pappa hade jour och var tvungen att jobba. Svärmor var ju sjuk så de kunde inte heller komma, men antagligen så kommer både pappa och svärf på lördag istället. Då får de träffas för första gången. Kan nog bli spännande.


Aja, dagen då: fick en god frukost att älsklingen på morgonen och sen när han kom hem från AM så hade han köpt jättefina rosor till mig. Har även fått pengar och skidhandskar av honom. Har haft en lugn men väldigt mysig dag. God middag nu på kvällen och lite cheescake.


Så för exakt 22 år sedan så föddes jag kl 10.57 Tänk vad tiden går fort. Denna dag är ju väldigt speciell för mina föräldrar med tanke på att jag var deras första barn. Mamma ringde och gratta mig imorse och sjöng för mig, så söt. Lite trist att hon inte är här idag men blev ju faktiskt firad på nyårsafton.


Imorgon blir det jobb igen, 15-20. Sen 7-13 på fredag sen tar jag helg. Så underbart med lediga dagar, speciellt nu när man kan njuta. För nu vet man ju när man ska jobba och när man är ledig. Jag älskar att ha ett jobb, lovely:D


Blir en ego-bild på mig med tanke på att det faktiskt är MIN dag idag:D


Tack till alla er som grattat mig idag, ni är guld värda <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards