Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Johanna Gustafsson - 6 januari 2011 21:30

Jag kan inte fatta hur fort det går asså. Det var ju nyss fredag ju och imorgon är det fredag igen vilket är väldigt skönt för jag är ledig i helgen:) 7-13 blir det imorgon sen är det helg och dagarna på jobbet går faktiskt ganska fort. Tycker det känns väldigt bra på nya jobbet, jag trivs verligen och det är så underbara människor som jobbar där.


Se vad som händer i helgen. På lördag kommer det ju ev lite folk och firar mig men inte alls säkert pga vädret:( Annars så jobbar F på söndagen men som det verkar nu är han ledig imorgon och på lördag, då får vi passa på att hitta på något kul och bara mysa och ta till vara på tiden tillsammans. Är sugen på att hitta på något kul, typ dra iväg och åka skidor eller åka iväg på någon kryssning eller nått. Men nu måste vi spara pengar till den "stora" resan:D Kollade på lite resor igår, till bland annat Florida. Fan vad häftigt det vore att åka till USA. Men blir att kolla vidare och se vart vi hamnar och när det blir av. Har iaf lyckats spara en del pengar, skönt.


Nä har väl inte mycket roligare att skriva om. Har några grejjer som jag kanske ska skriva om i bloggen, vissa ämnen som tex framtidsdrömmar, händelser osv.


Nu ska jag slappa lite framför datorn och tvn innan det är dags att sova, upp och jobba imorgon ju:)

Ovido - Quiz & Flashcards