Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Johanna Gustafsson - 12 januari 2011 21:51

Ja imorgon blir det Ullared med älskling. Tror inte det kommer vara så jättemkt folk då det är en vanlig torsdag, ingen löning eller barnbidrag och det är inte heller jul eller något sånt. Så jag hoppas på en lugn dag i varuhuset. Hoppas man hittar en massa fina saker, men det är ju ganska sannolikt att man hittar en massa fina saker. Åh jag älskar Gekås:D Ni tycker kanske att jag är knäpp, men jag gillar shopping. Finns andra som älskar fotboll och det får stå för dem, men jag älskar shopping, så det så.


Idag har jag varit ledig, göttigt:) Har inte gjort allt för mycket. Dagen har gått fort som alla andra dagar. Blir att jobba i helgen, vilket känns helt okej. Jag lider inte av att jobba när andra är lediga, tvärtom. Sen är det så skönt att vara ledig mitt i veckan när alla andra jobbar, sen blir det ju såklart mer pengar på helgen. Igår var jag på mitt första möte på jobbet, kändes ganska vuxet hehe. Fick även min delegering. Har även anmält mig till en datautbildning i mars. Känns helt underbart att ha ett fast jobb, men mycket att tänka på och mycket att göra:P Men jag trivs.


I helgen var pappa, Benjamin och Jennifer här och det var jättetrevligt. De firade mig och vi gjorde mat tillsammans och så. Fick pengar, blomma, chokladask mm:) Blev superglad. Sparar ju pengar till vår efterlängtade resa, känns verkligen som att den kommer bli av nu. Spara, spara! Helgen gick väldigt fort. Söndagen bara sprang ifrån mig, fick inte mycket gjort känns det som. Men fick iaf bort julsakerna och upp med de "vanliga" lampor, jättefint. Nu är det vardag igen!


Nä ska ta och förbereda inför imorgon och snart gå och lägga mig. Vi åker väl runt 6 imorgon, längtar:) Skriver en annan dag eller när vi kommer hem imorgon (om jag orkar).


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards