Alla inlägg den 13 december 2010

Av Johanna Gustafsson - 13 december 2010 21:49

Åh sitter och tänker ang det jobbade jag var på interjuv på i fredags. Vill verkligen ha det! Se när i veckan jag får reda på något, hoppas det inte tar allt för lång tid bara. Hatar att vänta.


Imorgon blir det att jobba 7-17, långt pass men brukar gå ganska fort. Sen fick jag ett nattpass på fredag, gött när pengarna rullar in så man vet att man får lite pengar i januari sen.


Idag har jag hållt på lite med mina fotoalbum, ska försöka få dem färdigt denna vecka så man slipper känna sig stressad nästa veckan sen. Sen vet man aldrig när det dyker upp mer jobb och då hinner jag kanske inte klart med albumen som jag verkligen måste få färdiga till juafton. Varför väntar man alltid in i sista stund för?! Typiskt! Men men, jag hinner nog. Det är ju helt sjukt, nästa vecka är det ju självaste julafton  


Nu ikväll var vi på Jula och köpte lite julklappar till min bror, nu måste jag väl ändå vara färdig. Handlade även lite mat på Willys och fixade mat tills imorgon, blir ju att ta med sig en del när det är en sån lång dag. Har även kollat på Andra avenyn, shit vad bra det är. Att jag inte tänkt på att kolla på det tidigare, det är ju skitbra. Undra hur länge den serien har funnits och hur många avsnitt det finns egentligen. Jag har tre säsonger och jag tror att det är alla, eller?


Aja, sov så gott. Jag ska snart gå och lägga mig i sängen och kolla vidare på Andra avenyn och sen försöka sova. Sover så jäkla dåligt när jag ska upp och jobba på morgonen, vet inte varför men så är det. Drömmer konstigt och känner mig precis kallsvettig när jag vaknar, hoppas ej det blir så inatt. Vill sova gott och drömma härliga drömmar, hatar dessa jäkla marddrömmar!


Good night, sweet dreams!

Ovido - Quiz & Flashcards