Alla inlägg den 4 december 2010

Av Johanna Gustafsson - 4 december 2010 11:57

Ja det ordet hör man ofta, mycket saker man måste men många saker man inte orkar. Visst mina måsten är väl inte så himla farliga, men känner ändå att det är en del att fixa nu innan jul och så. Är himla glad att jag är så gott som klar med alla julklappar iaf, har bara någon julklapp kvar att köpa men sen har jag en del filmer att bränna och några fotoalbum att göra klart, men jag HINNER! Det är ju ändå roliga saker som tex göra fotoalbum, men orken då, den finns inte riktigt där. Ska försöka hinna med en del idag i alla fall. Har inte jättemycket tid på mig för vi ska ju åka till svärföräldrarna ikväll för att fira H imorgon. Fredrik ska på julbord innan i High Chaparall så det blir att hämta upp honom på vägen.


Igår kväll passade jag på att fotografera lite med min nya kamera, ganska nöjd med bilderna men det går att få dem bättre. Finns mycket att lära. Ska lägga upp ett smakprov. Motivet var vår vackra grann som står här nedanför på gräsmattan. Stor och fin och så fint med den vita snön på.


Nä tänkte inte skriva så mycket mer, har ju ändå en del annat att göra.


Trevlig helg på er!


  


Som sagt det kan bli bättre. Men med tanke på att det var mörkt ute och att jag ej hade blixten på så måste jag ändå säga att jag är nöjd.


Nä som sagt annat att göra nu, ska börja med att packa. Hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards