Alla inlägg den 2 december 2010

Av Johanna Gustafsson - 2 december 2010 22:52

... ja, faktiskt känner jag mig lite trött vilket gör att jag kanske kan somna tidigare ikväll än kl 4-5 på morgonen, inget vidare. Inatt somna jag vid kl 04 och vid kl 10-tiden väcktes vi av att telefonen ringde, blev att jobba en C-tur. Hade lite annat planerat idag eller planerat och planerat, hade saker jag var tvungen att göra men som lätt går att flyttas till imorgon istället. Gött att jobba lite.


Denna veckan har gått så sjukt fort, fattar inte vart tiden har tagit vägen. Har ju inte gjort så jättemkt känns det som men ändå är det liksom fredag imorgon. Häromkvällen köpte jag en ny vinterjacka (skitsnygg) och termobyxor (behövligt) så i onsdags förmiddag gick jag och älskling ut på en skön långpromenad i solen för att inviga mitt nya skidställ och jag är supernöjd! Vet inte riktigt mer vad vi har gjort, har fixat endel här hemma, ligger alltid grejjer överallt känns det som haha. Måste fixa med julklapparna imorgon och göra klart mina fotoalbum för snart är det ju julafton:D Häromdagen gjorde jag julgodis; rocky road (asgott). Blir att göra Mozartkulor också, kanske imorgon? Har iaf en del att göra imorgon, se hur mycket som blir gjort men ska försöka hinna med en del annars blir det så stressigt sen precis innan julafton och det vill jag inte. Som jag vet nu så är jag ledig i helgen, men det vet man aldrig. Men kan ändå inte jobba hela helgen för på lördag kväll åker vi till svärföräldrarna för att fira H på söndagen. Kommer väl hem på måndagen sen eller nått.


Har gått och köpt mig en systemkamera nu, jätteglad! Ska bli riktigt kul att ta massa fina bilder och ha en bra grejj att ta bilder med. Har lagt ut mobilen och min digitalkamera på Blocket och har redan fått mail från folk som är intresserade. Inte dåligt med tanke på att jag la ut annonsen inatt vid 02-tiden. Ut med gammalt in med nytt liksom. Verkar vara lätt att sälja mobiler, aldrig haft några problem med det och fått bra betalt för dem, det är ju det bästa.


Funderar på att kolla på lite tv/film nu, missade ju Bonde söker fru igår så blir att se på Tv4 play. Kvällen på jobbet har för övrigt gått jättebra och fort, skönt det!


Lägger ut ett smakprov på en bild som jag tagit med nya kameran. Jisses vad mycket grejjer man har att lära när det gäller kameraror och bilder, men jag lär mig så småningom.


  

Ovido - Quiz & Flashcards