Alla inlägg den 6 december 2010

=)

Av Johanna Gustafsson - 6 december 2010 21:53


Börjar med att lägga upp en bild på min älskade F <3 Han betyder så mycket för mig och jag älskar verkligen honom! För övrigt så togs den här bilden idag när vi var ute och fotograferade lite. Asså det är så sjukt kul med fotografering och när man har en bra kamera att fotografera med så är det ju betydligt roligare. :)


Sitter nu hemma hos svärföräldrarna och har nyss varit hos Fidde och käkat lite och kollat på film. Vi pratade även om resan vi planerar att göra i vår, han var verkligen på. Hoppas verkligen att det blir av. Se om H också vill följa med. Blir nog att vi drar till Spanien, fyfan vad jag längtar.


Igår var vi i Lund hos M & H på födelsedagsfirande. Fick god tacobufé och schwartzwaldtårta, jättegod. Var trevligt! Kul att träffa Fredriks släkt också och hans systrar som vi ej träffar allt för ofta. Blir väl att vi ses till jul också. A & A kommer vara här på julafton och sen på juldagen kommer M, H & H. Vi pratade även om att åka skidor med Fredriks ena syster, vore skitkul om dt blir av för jag har ju aldrig åkt skidor. Var ett riktigt busväder när vi åkte iväg tyvärr. Långa köer när vi närmade oss Lund pga väglaget och plogbilar. 


Imorgon åker vi hem igen. Tiden går ju så fort. Men det är så skönt att komma hemifrån lite. Blir ju att vi åker hit snart igen för vi ska ju fira julen här, kommer nog bli jättemysigt. Blir att fixa de sista julklapparna när vi kommer hem så man är klar med det. Ska även göra klart alla fotoalbum som jag ska ge bort. Måste verkligen göra dem klart så man inte blir jättestressad dagarna innan jul och dem ej är färdiga, så lika bra att ta tag i det när vi kommer hem. Man får passa på med sånt när man är ledig, men iofs vet jag ej hur länge jag är ledig. Som det ser ut nu så ska jag jobba lördagsnatten. Hoppas verkligen inte på att man är sjuk då. Kände igår att det irriterade i halsen. Imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen och frös som en gris. Har inte sovit så jättebra inatt pga halsen och att jag svettas, så det är ju typisk förkylning eller så. Varför kan inte eländet bryta ut istället än att bara ligga där och inte bryta ut. Var ju inte så länge sen som jag trodde jag skulle bli sjuk och hade samma symtom. Nu ikväll när vi var hos Fidde så somnade jag i soffan, man blir ju så himla trött när man har någon förkylning eller så på g. Men som sagt får hoppas att man inte blir jätteförkyld med feber, men men bara vänta och se, inget man kan göra åt.


Håller på och rensar bland alla filmer som vi har på 3-4 hårddiskar samt våra datorer och överallt. Fy vad irriterande att inte ha någon koll på vad man har för filmer eller vart de är. Försöker att få lite ordning på det, så att tex alla Beck-filmer ligger tillsammans osv, men lär ju ta ett tag. Ska även bränna ut lite filmer och cd-skivor och ge bort i julklapp.


Ska fortsätta med det jag höll på med! Bye  

Ovido - Quiz & Flashcards