Alla inlägg den 1 december 2010

...

Av Johanna Gustafsson - 1 december 2010 22:56

Är så förbannat trött på att det ALLTID är jag som ska höra av mig till folk/vänner för att kontakten överhuvudtaget ska hålla. Varför är jag så dum som går och tror att det ska bli bättre för. Den frågan stället jag mig ofta. Varför bara inte skita i de personer som inte bryr sig om att höra av sig. Antagligen är det väl för att jag tror att det ska bli bättre. Man kan väl inte vara så upptagen att man inte ens kan svara på sina sms, mail osv. Men tydligen verkar alla vara så himla upptagna. Är det jag som är så himla ointresann eller är det er det är fel på?! Förlåt för mina svordommar, men är så trött på det här nu... Pekar inte ut någon peron utan mer allmänt, uppriktigthet varar längst!


Var bara tvungen att skriva av mig lite. Ibland vill man bara få ut sånt som man tänker på utan att anklaga enbart en person, utan bara så som det känns. Ibland kanske man överdriver eller får för sig saker. Men nu är jag så less på det här. Ska jag också skita i att höra av mig då? Jag tror väl att det ska bli bättre därför håller jag på med att höra av mig, men en vacker dag är det slut med det. Orkar inte längre!


Just nu känner jag inte för att skriva om något mer...

Ovido - Quiz & Flashcards