Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Irriterad!

Av Johanna Gustafsson - 24 oktober 2011 14:30

Blir så sur när man får hem en lapp där det står att mellan torsdagen 27/10-fredagen 28/10 att besökas för att de ska fixa med bredband. De kan varken säga en dag eller en tid, utan bara någongång mellan dessa dagar bara sånt gör mig sur med tanke på att jag var ledig hela torsdagen och hade sovmorgon på fredagen för jag skulle jobba helg, så man kunde ju inte koppla av för man visste ju inte när dem skulle dyka upp och tänk om man ligger och sover då och dem låser upp med huvudnyckeln. Grejjen är det att dem fortfarande inte har dykit upp och nu är det måndag den 24 oktober. Fan vad dum jag är, kom precis på mig själv att det är ju bara den 24 okt idag, haha, jag tänkte lite fel och trodde att det var förra torsdagen-fredagen som dem ska komma men det är ju inte förens denna vecka. Kom precis på mig själv nu när jag skulle skriva dagens datum, haha. Vilken miss! Då slipper jag irritera mig mer och då löser det sig ju för den 27 åker vi ju hem till svärföräldrarna och jag jobbar 7-16 så då slipper jag ju bli väckt av de. Skönt då! Men min älskling är ju lika knäpp som jag för han har inte heller lagt märke till att den 27 är inte förens på torsdag, haha. Då löste sig det då! Men hatar fortfarande när man inte får veta en dag och tid som dem kommer.


Höften är beydligt bättre idag, vila, värktabletter, tigerbalsam och lite stretching har visst gjort sitt, så skönt. Men det värsta är ju att det brukar komma tillbaka, men nu ska jag ta det försiktigt när jag tex städar osv. Ikväll blir det kräftskiva på jobbet, så mysigt. Hoppas att tanterna också tycker att det blir roligt, det är ju ändå för deras skull som vi gör det. Tänkte åka runt 17-tiden och blir väl kvar till ca 20 eller nått, har ingen bestämd tid att passa efteråt förutom att jag ska hämta Fredrik kl 22 ungefär. Känner mig lite duktig idag när jag gick upp kl 9.15 för att skjutsa Fredrik till jobbet och när jag kom hem så gick jag inte och la mig igen och jag känner mig inte trött. Kom ändå i säng efter kl 01 tror jag. Imorgon blir det sovmorgon då jag inte börjar jobba förens kl 15.45, ska bara hämta bilen vid 15-tiden. Satt just och tänkte på att det är bäst att gå upp tidigt imorgon om elektikerna som kanske dyker upp men nu gör dem ju inte det, skönt som sjuttan!


Nu ska jag ta och göra lite nytt, vika lite tvätt och snart fixa mig i ordning för ikväll=)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards