Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Johanna Gustafsson - 7 oktober 2011 13:55

Det finns ju nackdelar med att vara sjuk och ha feber men en stor nackdel hos mig är att jag ALLTID får såna hemska marddrömmar. Usch vad hemskt det är och jag blir precis kallsvettig när jag vaknar och bara skriker typ. Inatt hade jag en sån dröm och en himla tur att min älskling var hemma när jag vaknade för jag var precis gråtfärdig och skiträdd. Drömde att det var sen kväll/natt och jag skulle känna på ytterdörren och kände att den inte var låst och så känner jag hur någon drar i dörren samtidigt som jag försöker stänga den. Lyckas få på haspen och lyckas till slut låsa och jag bara skakar. Sen kollar jag ut genom kikhållet/titthållet och får syn på en äcklig/läskig man med rakat huvud och jag blir precis livrädd och bara skriker sen vaknar jag. Fyfan vilken hemsk dröm, den kändes så himla verklig också. Jag tänker alltid gå och känna på dörren, det har ju faktiskt hänt att man glömt låsa någon kväll men går aldrig och lägger mig utan att kolla dörren. Man skulle ha en hund asså, det ska vi iaf ha när vi köper hus, ett måste tycker jag. Ingen liten utan en stor som kan skrämma bort främmande människor!


Kom precis ut från duschen, så himla skönt. Man känner sig som en ny människa. Fastän man typ inte gör något så känner man sig ändå smutsig. Känslan av att vara nyduschad är så jäkla härlig. Och skönt att få på sig lite mjukiskläder också och inte bara springa runt i nattlinne. Funderar på att baka något så man har något att göra. Känner mig lite piggare men igår kväll och inatt har jag verkligen inte varit pigg, gick och la mig med världens huvudvärk och vaknat svettig och frusen från och till. Saknar min mamma så himla mycket nu. Saknar alltid henne när jag är sjuk. Kommer ihåg när man var liten och var sjuk och mamma pyssla om en. Bara mammor som gör sånt, killar tänker inte på samma sätt. Saknade även mamma något enormt mycket inatt när jag drömde sån hemsk dröm, ville bara springa till henne och krama henne massor. Älskar dig mamma<3


Se vad jag ska hitta på nu, kanske se någon film eller ta och läsa någon bok eller varför inte spela lite tv-spel med min älsk som antagligen ska köpa pizza till oss ikväll, snäll han är.

Ovido - Quiz & Flashcards