Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Johanna Gustafsson - 8 oktober 2011 20:04

När man har så där grymt tråkigt och hittar en massa roliga spel på nätet så är det helt plötsligt inte lika tråkigt länge. Har hittat en spel som jag och en vän suttit och spelat massor på fb och hållt på och tävlat. Jag har hela tiden försökt få bättre poäng och nu tror jag att jag fått ett nytt rekord, men är inte säker. Fick 67015, men hoppas bara inte hennes rekord låg på över 70000. Aja, ibland kan man verkligen bli en sån där spelnörd. Btw så börjar jag känna mig betydligt piggare, inte sovit så jättebra inatt men sen imorse så somnade jag om och sov riktigt länge och riktigt gott.


Vaknade upp vid kl 09 och hade en sån jäkla härlig dröm som man bara vill att den ska bli sann. Ibland är det minst lika jobbigt att drömma såna drömmar som marddrömmar när man vet att dem ändå aldrig kommer slå in (eller?). I detta fall så vet man inte, inte helt omöjligt, men jag undrar hur det skulle gå till i sånafall. Man vill ju ändå inte lämna sin trygghet som man har till något som man inte vet vart det kan leda. Nu sitter ni säkert där och försöker klura ut vad det handlar om, men jag säger ingenting. Det kan handla om allt från jobb till kärlek mm mm. Kan handla om pengar eller någon resa eller vad som helst. Ibland har man bara så sjuka drömmar men denna kändes verkligen så himla verklig, var precis varm inom mig när jag vaknade, det var lycka. Det konstiga var att jag somnade om och drömde nästan om samma sak, som en fortsättning men det var inte lika underbart som den första drömmen. Jag har kommit på att min blogg handlar mycket om mina drömmar, men det är så skönt att skriva ner de.


Oj, klockan den går men jag har inte brådska. Kom på att jag ska ju inte jobba förens på onsdag kväll. Mina två lediga dagar tänker jag gå ut och gå och kanske shoppa lite efter att varit inne en hel vecka, usch så trisst det har varit. Och den där jäkla värken, fy sjuttan. Men nu så börjar det gå åt rätt håll, så skönt. Längtar till jobbet och mina arbetskamrater och tanter. På tal om jobbet så drömde jag faktikt om det också inatt, asrolig dröm eller det var iofs blandat, men jag måste nog ha skrattat i sömnen. Oj vad jag har drömt inatt!


Ska nu ta och hitta på något annat, kolla klart på min tv-serie eller någon film eller så.


Trevlig Lördagskväll!

Ovido - Quiz & Flashcards