Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Helg!!!!

Av Johanna Gustafsson - 14 oktober 2011 18:52

Nu är helgen äntligen här, så himla gött. Denna jobbarvecka har gått jättefort, lite segt bara att komma igång efter min vecka då jag låg sjuk men nu är man på fötterna igen:) Har hunnit med en hel del nu efter jobbet; först hem och käka, vidare till tippen och skroten en sväng, sen vidare till AF, sen iväg till Holmgrens och kolla på bil och höra sig för om en del till bilen som gått sönder (igen!), sen iväg till Maxi och handla och där var det verkligen folk och nu är man hemma igen och städat undan lite för snart kommer Fidde och Håkan till oss och då blir det att dra iväg och käka lite och kolla lite på Hemmakväll, mysigt fredag -mysig helg!


Har även hunnit med att prata med mamma nu precis som jag saknar så mycket, fick även prata med lilla Melvin som var där på besök, så gullig han är den ungen. Senare idag kom jag och tänka på vilken lyx det är att ha syskon, kom att tänka på hur tråkigt och ensam det borde vara att inte ha några syskon. Tycker synd om dem personer som aldrig fått något syskon. Jag är i alla fall lyckligt lottad som har så många härliga syskon -hela 7 st (halv & hel som låtsassyskon -shit the same). Älskar min stora härliga familj. Väldigt lyckigt att ha så många familjer som jag har, en familj hos mamma, en hos pappa, en hos Fredrik och så är Fredrik och jag en lite familj som någon gång i framtiden kommer bli större, så mysigt:)


Har kollat på massa bilar nu och har nog kommit fram till ett bra beslut och vet vilken bil man ska satsa på. Kanske blir det att man snart går och köper sig sin första bil, vuxet! Åh vad roligt det är med nya bilar, inte priset men att köra och att ha. Men tänker inte göra något förhastat och bara gå och köpa vilken bil som helst och med vilket pris som helst. Gäller verkligen att tänka igenom det noga och vara säker på det man gör.


Nu ska jag ta och fixa i ordning det sista innan våra nattgäster kommer hit:) Imorgon blir det att bowla och göra en massa roliga saker:) Trevlig helg på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards