Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Så sjukt uttråkad!

Av Johanna Gustafsson - 5 oktober 2011 14:20

Usch vad tråkit det är att ligga hemma och vara sjuk. Orkar ju inte göra något och om man ändå tvingar sig att göra något så blir man så där jättevarm och helt slut efteråt, trist som f*n. Blir mest att ligga framför tvn och glo på något tråkigt program eller någon film, men har inte ro i kroppen att bara ligga still och bara kolla på tv. Längtar i alla fall tills ikväll då det är Bonde söker fru, älskart. Idag är iaf min älskling hemma hos mig och tar hand om mig, mitt lilla hjärta. Inatt har jag väl sovit hyffsat men vaknat några gånger av marddrömmar, usch så hemskt det är; kallar det feberdrömmar. Får alltid marddrömmar när jag har feber. Vaknade även med halsont, inte så farligt men ont gjorde det iaf.


Se vad som händer senare idag, antagligen ingenting. Se om man hittar en bra film man kan kolla på, problemet är väl mer att det finns för MÅNGA filmer. Håller på och kollar på Andra avenyn, så bra. Blir kanske att spela lite tv-spel med älsk, så roligt. Se om det blir något jobb i helgen, hm. Det är frågan det, så svårt att veta nu. Men imorgon får jag ju ta ställning till om jag orkar att jobba i helgen, som det känns nu så känns det inte som jag kommer kunna göra det men det kan ju vända fort, bara vänta och se.


Är så glad att jag har min älskling, han är det bästa som hänt mig. Utan honom vet jag inte vart jag hade stått idag, antagligen hade jag inte kommit så här pass så långt som jag kommit idag. Innan jag träffade F kändes allt så hopplöst och jag höll på att lägga ner sökandet efter en pojkvän, hade dejtat så många men aldrig någon som föll mig i smak eller som jag fattade tycke för men så kom Fredrik och då började livet. Kärleken är så underbar när man hittat den rätta, går inte att beskriva utan man måste uppleva det för att veta. Nu har jag verkligen en framtid, en bra och trygg framtid. Vi har så många framtidsplaner tillsammans, både stora och lite mindre. En del kommer att slå in, andra inte. Pengar styr ju så mycket också men har man kärleken så är man rik och pengar är egentligen inte allt. Kom just och tänka på ett brev som vi fick skriva i skolan, tror jag gick i åttan eller något. Där skulle man skriva ett brev om hur man trodde livet skulle se om och tio år tror jag det var. För något år sedan hittade jag det där brevet och det var så himla kul att läsa det, samtidigt lite läskigt. Jag hade skrivit ett namn på min framtida pojkvän och gissa vad det stod, tror knappt det är sant men det stod faktiskt FREDRIK. Hur sjukt och overkligt är inte det då, jag kunde ju valt vilket namn som helst men jag valde just Fredrik och det stämde ju jäkligt bra. Fy vad läskigt egentligen, min hjärna visste innan mitt hjärta. Ett stort tecken på att Fredrik var den rätta, den mannen jag väntat på i hela mitt liv och jag hoppas att han kommer finnas hos mig hela livet, men sånt vet man aldrig och jag tror det är bra att man inte vet vad som händer i framtiden, men man kan tänka och ana. Hoppas mitt hjärta leder mig rätt <3 Älskar dig Fredrik Blomqvist, nu och föralltid vad som än händer<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards