Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Sjuk=(

Av Johanna Gustafsson - 4 oktober 2011 16:05

Jahopp då ligger man hemma med feber och värk i kroppen då, kul jul! Usch så tråkigt jag har. Antingen håller jag att frisa ihjäl eller annars känner mig så där äckligt varm. Men men det kunde ju ha varit värre, ingen förkylning än iaf. Haft lite ont i bihållerna och varit lite täppt och huvudvärk och så men inget halsont, än så länge. Hoppas verkligen man slipper förkylning men det skulle inte förvåna mig om man fick det också så många förkylda människor som jag träffat den sista tiden. Bara jag blir frisk snart så är jag glad. Många som ligger sjuka nu med feber, förkylningar och värk i kroppen så det är väl något skit som går. Är så uttråkad men har ju ingen ork till att göra något. Har massa filmer jag kan se på, så blir kanske att jag letar upp någon bra eller sätter på någon bra serie men så tråkigt att sitta still hela tiden. Sovit bra har man ju inte heller gjort kan man säga, iofs så sov jag ganska gott inatt annars har jag bara sovit några timmar och sen vaknat osv. Antingen vaknat av att man svettats eller att man frysit. Men men blir väl frisk snart, till helgen hoppas jag då jag ska jobba. Men ingen kan ju rå för att man blir sjuk, så är jag sjuk i helgen så är jag, bara att acceptera men det är så tråååkigt!


Nog om detta eller har väl iofs inte så mycket annat att säga, jag menar det händer ju inte så mycket när man är sjuk. Usch vad jag klagar och gnäller, men det får man göra när man är sjuk. Då vill man att folk ska tycka synd om än och bry sig:) Så tråkigt att F jobbar, hade ju inte varit så ensamt om han varit hemma här och tagit hand om mig. På tal om honom så blev han beskjuten av grön laser igår när han var påväg för att lämna bussen han kört under dagen. Vilka jävla idioter, som tur var så kunde dem inte sikta så bra då de satt på en moped och passageraren höll på med den där gröna laserna. Tycker det händer lite för mycket i Jkpg nu, vi har blivit drabbade av lite för mycket som aldrig inträffat tidigare; först inbrottet i källaren och i bilen, ett konstigt skrikande från en kvinna (vet i sjuttan vad som händer, men det låter inte bra), jag kör i med bilen och nu F som blir beskjuten med laser. Inga jättestora grejjer så men det känns så obehagligt och man undrar vad som ska hända härnäst. Kunde ju självklart varit mycket allvarligare saker och man kunde bli skadad men man blir förbannad! Håller verkligen öron och ögon öppna om man säger så. Känner mig inte trygg. I början när vi bodde här på H så kändes det ganska tryggt men nu vet i fan, efter inbrottet och allt så känns det så otryggt och när bara fler och fler saker inträffar så undrar man ju vart det ska leda.


Så skönt det är att skriva av sig ibland. Och skönt att göra lite annat än att bara ligga och vila och glo på tvn. En annan sak som jag också gått och tänkt mycket på; varför finns det så många energitjuvar??? Hatar såna personer. Som bara tar men aldrig ger. De hör aldrig av sig, utan bara en annan som får höra av sig, är så jäkla trött på det. Har kommit till en punkt/gräns där jag bara känner att jag skiter i det, jag tänker fan inte höra av mig, finns ingen mening med det... Det ska vara en jämn balans mellan det där, för att det ska fungerar så gäller det att båda kämpar och vill. Men tycker man kan säga sanningen då och inte bara skita i att höra av sig. Blir så jävla förbannad och ledsen!!! Så jäkla mycket som jag ställt upp på folk och vad sjuttan får man för det. De bara tar det dem vill ha sen skiter dem i resten, fyfan! Tänker bara bry mig om de personer som bryr sig om mig, varför lägga energi på såna personer som är så jäkla upptagna av sig själva och styrs av andra och blir precis som dem, lika konstiga!


Nu ska jag hitta någon film man kan kolla på och bädda ner mig i soffan och försöka bli frisk. Hej på ett tag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards