Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Fredag!

Av Johanna Gustafsson - 29 oktober 2010 16:52

Nu är helgen här på riktigt, kändes dock som att det var fredag igår, veckovild som jag är haha. Har varit en mycket lugn dag med långpromenad med älsklingen runt sjön och lite sånt. Ikväll blir det att dra till Fidde och se på film och kanske laga någon mat, tacos kanske? Det vore ju gott! Får se hur det blir. Imorgon ska vi fira svärmor, då kommer Fredriks systrar, syskonbarn och mormor. Blir nog trevligt med god mat och folk. Mysigt! Och på söndag kommer mamma och Tobias (som nog alla vet vid det här laget), ska bli så mysigt! Tiden går fort:) Tobias har höstlov nu, skönt för honom. Men jag har ju faktiskt också höstlov kan man säga haha, kommer nog i alla fall vara ledig över en vecka nu, skööönt! Ska passa på att mysa med mina syskon på måndag där när jag kommer hem och även kanske träffa Jossan, se om hon hunnit få sin lilla bebis nu, det börjar ju närma sig. Hoppas allt går bra för henne och att det går fort:) Ska bli så mysigt att träffa henne, se om det blir nu nästa vecka eller om det blir senare sen när hon fått sitt lilla barn <3


Börjar bli bättre på bloggandet nu, nästan ett inlägg per dag ju. Men dåligt med bilder, har inte tagit så mycket bilder nu senaste tiden. Men blir väl att ta lite nu när jag kommer hem till mamma och så:)


Åh älskade lilla Findus vad jag saknar dig, kommer bli jättekonstigt nu när man kommer hem till mamma och du inte finns längre =( ='( Denna bild togs efter att han varit sövd, ser lite lullig ut hehe!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards