Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Johanna Gustafsson - 30 oktober 2010 23:26

Ja nu är snart helgen slut och lika fort går den alltid. Men för mig gör det inget för jag är ledig typ en vecka till eller vad det kan bli. Och i veckan händer ännu mera roliga saker. Imorgon är det äntligen söndag vilket innebär besök av mamma och Tobias, som jag har längtat:) Synd bara att vi åker ifrån svärföräldrarna för det är alltid så mysigt här men man får väl hoppas att det inte dröjer så länge tills nästa gång vi ses igen. Haft en mysig helg fastän vi inte gjort så hemskt mycket.


Igår var vi hos Fidde och käkade tacos. När vi kom dit så var K redan där, sen kom M och sen dök J upp och inte nog med det så dök även J & A upp. Blev en trevlig kväll med lite film (inte världens bästa film men men). Och idag kom ju Fredriks systrar, hans mormor, syskonbarn samt hans svåger. Blev riktigt mysigt. Kul att träffa hans släkt också. Visade lite som vi filmat från deras bröllop vilket dem tyckte var roligt. De ville även se bilder men vi sa att vi inte hade dem här för jag håller ju på med ett fotoalbum till dem som dem inte vet om och då ville inte jag att dem skulle få se bilderna innan, vill att det ska bli en överraskning. Jag tror dem kommer bli jätteglada. Fick även se lite bilder som M hade i sin iPad (fan vilken häftig grej asså, iPaden asså). Blev mycket god mat och massa fika och tårta och grejer, riktig fest hehe.


Nu på kvällen har vi käkat pizza tillsammans med Fredriks föräldrar, mysigt. Nu är man inget annat än mätt haha. Har kollat på en jättedlig skräckfilm; Night of demons. Den var verkligen jättedålig! Kanske blir att kolla på en till film eller annars går vi och lägger oss snart, börjar faktiskt bli trött. Började att kolla på The ghost writer igår, den verkar bra. Får inte glömma att ställa tillbaka klockan sen när vi går och lägger oss, får sova en timme extra, gött! Åh jag längtar tills imorgon, ska bli så himla kul att visa hur vi har det hemma, har ju hänt lite sen sist dem var hemma hos oss (som var i januari). Se vad vi hittar på imorgon, blir kanske att besöka lite affärer, det vet jag att mamma gillar hehe. Jag vill ha massa saker från Ikea; skrivbord, hyllor, lampor, tvbänk mm. Vi har ju köpt nya högtalare till tvn och ska nu göra oss av med dem vi har nu som har tagit väldigt mycket plats. Dem nya högtalarna är jättesmå så det ska bli skönt med lite extra plats. Ska nog även lägga ut det skrivbordet vi har nu på Blocket ellet nått. Vill köpa ett långt skrivbord som vi båda kan sitta vid, mamma har ett sånt och det är skitsnyggt. Det är ju så kul att göra om hemma och köpa nya prylar.


Nä nu ska jag kolla lite på nätet på tvbänkar, resor mm sen sova.


Natti natti!


  

Ovido - Quiz & Flashcards