Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Johanna Gustafsson - 20 oktober 2010 20:43

Är äntligen lite ledig, känns som att den lediga helgen gick alldeles för fort och jag har känt mig väldigt trött dessa två nätter. Men nu är jag ledig två nätter, sååå skönt! Det värsta är bara att det går så himla fort. Nu är det bara 3 nätter kvar sen blir det nog lite ledig, skönt som fan. Sen är en natt inbokad den 14 november. Det är en sån himla skön känsla att jobba en massa och tjäna massa pengar, gött gött. Snart är det ju löning, känns som att det inte var så länge sen som det var lön och jag har inte hunnit göra av med så mycket pengar så har en del kvar -vilket jag sällan brukar ha. Tänkte betala av tvn så man slipper tänka på det mer. Kanske blir att åka till Ullared igen och då med pappa och E. Får se om och när det blir av.


Idag var det dags för City Gross att öppna, spännande. Var jäkligt mycket folk fastän vi inte var där när det öppnade. Långa köer till kassorna, fy sjuttan. Men lite fyndade blev det, potatis för 98 öre/kg liksom, hur billigt som helst. Och vilken fin fiskavdelning dem hade, en massa gott och fina smörgåstårtor och sånt, mums. Blir att handla där fler gånger och någon gång köpte något festligt till helgen.


Sitter nu och slappar framför tvn efter ett varmt och skönt bad med älsklingen. Mycket bra program ikväll; Halv åtta hos mig, Bonde söker fru, Berg flyttar in och till slut Välkommer åter (som jag ännu inte har sett). Så sällan man kollar på tv men nu så, passa på när man är ledig. Ska bli såå skönt att få sova inatt. Imorgon vet jag inte vad som händer. Blir väl mest att ta dagen som den kommer, tvätta lite, fixa lite, pyssla med alla fotoalbum mm.


Ha en trevlig kväll


Egobild igen haha. Trivs i min snedlugg och mitt mörka hår. Men får nog ta och färga håret snart igen, det börjar ljusna hehe.


  

Ovido - Quiz & Flashcards