Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Johanna Gustafsson - 18 oktober 2010 19:39

Imorse eller rättare sagt på eftermiddagen när jag vaknade. Var så jävla trött så tog en rejälv sovmorgon och när jag vet att jag ska jobba natt och måste hålla mig vaken hela natten så är det lika bra att sova så man känner sig utvilad. Men ialla fall hade massa missade samtal då som var från chefen IGEN så jag har fått en natt till som jag ska jobba, jätteskönt! Var lite orolig att det inte skulle bli så mycket jobb efter dessa sex veckor men det verkar ju som att det finns lite pass ändå och jag känner att jag bara älskar att jobba natt eller älskar och älskar, men jag tycker att det går jättebra och jag trivs. Hoppas det blir mer nätter i november.


Så snart är det dags att dra till jobbet igen. Blir 5 nätter denna veckan också, fick ju en till. Har varit iväg med älsklingen och promenerat och handlat lite på Maxi. Köpte en räkpastasallad som jag ska ha med mig till jobbet, lite lyx ibland. Var även en sväng på Media markt och kollade lite. 


På onsdag blir det att byta till vinterdäck. Väldigt bra timing (stavas det så?) med tanke på att det ska bli snö på onsdag, WHAT! Mysigt med snö så länge det inte blir massa problem i trafiken och så och att det blir jättehalt. Men vill hellre ha snö till jul ju.


Nä ska kolla klart på halv åtta hos mig och sen sätta mig i bilen och dra till jobbet. Hoppas att natten går fort, vill hem och sova i min varma sköna säng!


Ovido - Quiz & Flashcards