Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Helg=nattarbete!

Av Johanna Gustafsson - 22 oktober 2010 17:32

Jaha då var helgen här, vilket innebär 3 nattpass. Men känns faktiskt bra, pengar pengar. Visst hade det varit skönt/mysigt att stanna hemma och mysa framför tvn med älsklingen. Men han jobbar ju också denna helg (bara ledig imorgon) så det gör inte så mycket. Har ju bara 3 nätter kvar eller 4 nätter då, har en natt den 14 nov också som jag vet nu. Blir kanske mer sen. Tiden går så fort. Nu har jag jobbat natt i 6 veckor och för 6 veckor sedan så kändes det jättemycket med 6 veckor nattarbete, men nu då; nu känns det lite hehe. Skönt att bli lite ledig ett tag sen eller sånt vet man ju aldrig. Men i och med att vi ska åka iväg så kan jag ju inte jobba, så då blir jag ju ledig ett tag.


Usch vilka konstiga drömmar jag har haft inatt då, fy. Men men, sovit ganska bra ändå trots att det har blåst så jäkla mycket. Nu känner jag mig utvilad och reda för att vara vaken hela natten. Ska bli mysigt faktiskt, märks när det är helg på jobbet, lite godare mat, bättre program på tvn som man kan kolla på när man får tid, blir även mycket sötsaker hehe. Man blir som en lite familj! Tycker det är väldigt skojj när vi spela kort, tiden går så mycket fortare.


Har precis klickat hem lite klädesplagg från Ellos; stickade tröjor (skönt till vintern), stickad klänning. Skönt med lite nytt, har inga fina kläder tycker jag, kul med nytt! Går väl på 600-700kr ungefär, men fick mycket rabatt. Får även ett handduksset =) Hoppas bara att tröjorna sitter snyggt och att jag trivs i dem, i värsta fall får man ju skicka tillbaka det som inte passar.


Idag när jag vaknade så var det verkligen snö ute. Har varit så mycket prat om att det ska bli snö och så, men här har det inte kommit något förens nu. Men nu är det ju typ borta, men det verkar kallt, är iaf kallt här inne i lägenheten. Upptäckte att elementet var avstängt -burr! Sitter och slappar lite fram Mia och Klara med en varm tröja, borde sätta på mig lite varmare strumpor också -mina fötter är iskalla!


Ha en trevlig helg allesammans (hoppas den går fort hehe)


Bara en massa egobilder, kom precis på att jag har ju inte tagit några höstbilder -illa. Länge sen jag tog kort överhuvudtaget om man bortser från egobilderna som jag tagit för att kunna byta profilbild på FB!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards