Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Det här med frågor är lite småroligt...

Av Johanna Gustafsson - 31 augusti 2010 18:59

Tycker det är lite kul med lite frågor att svara på när man är lite uttråkad, frågan är bara vad syftet är hehe.


1. Hur gammal är du om fem år? 26;)
2. Vem var den sista du träffade? Hm, jadu, träffa och träffa, måste väl vara älsklingen

3. Hur lång är du? 167 ca
4. Vilken var den senaste film du sett? Grown ups, men inte sett klart den ännu
5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jadu, det var ett långt smsa till min bästa Karin, tänkter inte gå in på vad det stod, men långt och innehållsrikt var det:)
7. Vad är dagens planer? Ja, dagen är ju snart slut. Men de VAR väl att åka till stan och fixa present till Fs syrra, promenera 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, men oftast sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, eller iofs inte det heller, de var aldrig gifta:P

10. När såg du senast din mamma? Hm, början av augusti tror jag


11. Har du stationär eller bärbar dator? Både och, F har en stationär och jag en bärbar 
12. Hur många kuddar har du i sängen? 4-5 st

13. Hur många landskap har du bott i? Tre

14. Har du någon gång spytt på fyllan? Hm, njae, det tror jag inte

15. Är du social? Jo försöker att vara det, men är ganska blyg.

16. Vilken är din favoritglass? Mjukglassen på Bosses glassbar i Lkpg, för jäkla god!
17. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus eller bil eller investera i någor

18. Tycker du om kinamat? Mmm, det är jättegott!
19. Tycker du om kaffe? Ne fy

20. Vad dricker du till frukost? Juice eller te, eller ibland kanske bara vanligt vatten


21. Vad skrämde dig som barn? Oj, det var mycket, men inget jag kommer ihåg så här på rak arm.
22. Kan du spela poker? Nae, bara chicago och det påminner ju lite om Poker hehe
23. Tycker du om att mysa? Ja, verkligen. Det är helt underbart!

24. Är du en beroendemänniska? Jo kan man väl säga. Det är väl alla?

25. Vill du ha barn? Ja, det vill jag verkligen. Men inte nu, om något/några år kanske

26. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, blev en del gånger när jag hade praktik där men även när jag själv var liten 
27. Föredrar du havet eller en pool? Havet är ju helt underbart, men inte helt fel med pool heller
28. Vad spenderar du helst pengar på? Massa prylar, filmer, teknik

29. Äger du dyra smycken? Nae, tror jag inte 
30. Har du någon gång testat narkotika? Ne du och kommer inte göra det heller!



31. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett kex
32. Vem är den roligaste människan du känner? Jadu, det måste vara någon av mina vänner, Albu tex, så jäkla skön hon är<3

33. Välj ett ärr på din kropp? Armbågen, från mopedolycka

34. Vad har du för ringsignal? Ja du, det är någon bra technolåt, kommer ej ihåg vad den heter
35. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja mamma har nog det

36. Flirtar du mycket? Ibland, men har ju pojkvän så låter bli. Men gör det också ibland för att vara trevlig:)
37. Vart togs din profilbild för din blogg? Hm, tror det var i lägenheten i Ljungby

38. Kan du byta olja på bilen? Ne, verkligen inte.

39. Har du fått fortkörningsböter? Nepp!

40. Vilken var den senaste bok du läste? Hm, håller för tillfället på och läser tre stycken böcker. Men läser mest ur: Pojken som inte fanns, hemsk bok.


Avslutar men ännu en fin bild på min älskade lillebror<3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards