Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2010 18:17

Nu har jag semester kan man säga. Men måste till af imorgon och anmäla mig som arbetslös igen för nu är ju sommarjobbet slut och något fast jobb har jag ju inte, bara massa timvik hit och dit. Blir spännande och se hur mycket jag kommer få jobba, det vet man aldrig. Men hoppas verkligen det behövs folk där jag varit i sommar, för nu när jag har jobbat natt har jag trivts jättebra och haft jättebra arbetskamrater. Vet inte hur länge jag kommer vara ledig nu, kan bli en vecka, kan bli två, kan blir en månad, kan bli två månader, sånt som märks. Men hoppas på att man får jobba lite i september för nu i augusti har jag jobbat en del så jag vet att jag kommer få pengar så man klarar sig i september. Skönt med lite ledigt!


Blir ett kort inlägg nu. Ska göra stuvade makaroner nu, mums så gott! Blir kanske ett inlägg lite senare sen.



Ovido - Quiz & Flashcards