Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Johanna Gustafsson - 30 augusti 2010 19:38

Ja då var denna helg också slut, tiden går ju så fort. Haft en väldigt mysig helg med min älskling. Började i fredags morse, var iväg och stooorhandlade på Maxi medan älsklingen jobbade. Sen på kvällen gjorde vi tacos och såg på film och bara myste med varandra. Äntligen lite lediga tillsammans fram till idag då han fick hoppa in och jobba inatt (18.15- ca 04.00) I lördags åkte vi till A6 och shoppade lite och avslutade med Ikea där vi käkade en god lunch och köpte nytt köksbord och stolar (äntligen!) samt en ryamatta och lite annat småplock. Blev jättenöjd med nya bordet, blev sååå fint. Men en stol hade en spricka i trät så blev att åka till Ikea igen på söndagen och byta den. På lördag kvällen gjorde älsklingen och jag god mat och åkte iväg in till stan och kollade lite på Linda Bentzing som kommit till stan. Åkte sen hem och såg en film på men jag var så himla trött så jag såg inte hela filmen. Vi började kolla på Grown ups, verkar skitkul! På söndagen blev det en ganska lugn dag, var iväg och shoppade lite på Eko.På kvällen gjorde vi köttfärslimpa för första gången. Den blev verkligen lyckad, mums.


Idag har vi varit iväg lite igen och kollar i några affärer samt på tippen och slängt lite skit. Jag har även varit och klippt mig, äntligen. Skönt att bli av med kalluffsen nu innan bröllopet som är på lördag. Tog även en härlig promenad längst Vättern. Nu är älsklingen iväg och jobbar och jag är här hemma och har varit ute på en promenad i det fina vädret och nu sitter jag och kollar på C/O Segemyhr, så grymt bra! Blir en lugn måndagkväll med lite tvtittande och dator. Har lite och rensa i datorn, fy så mycket skräp man har överallt.


Se vad som händer imorgon. Fredrik kommer hem vid 04 inatt så han lär ju vara trött imorgon. Blir i alla fall promenad som vanligt, skönt att komma igång med det ordentligt. På fredag drar vi hem till svärföräldrarna och stannar där till söndagen veckan efter. Ska bli mysigt, härligt att komma iväg lite. Trivs hemma hos svärf. Känner mig som hemma där. Blir bröllop på lördag då F syster gifter sig. Blir nog trevligt. Blir kanske att åka till Ystad, Halmstad, Helsingborf, Växjö eller så. Hoppas i alla fall att det blir Helsingborg och Ystad, vore mysigt. Näst nästa helg blir det även att gå på Markaryds marknad, mycket att se fram emot. Som en liten semester.


Have a nice day:)


Min älskade söta lillebror<3


  


Ovido - Quiz & Flashcards