Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Lönspec idag:)

Av Johanna Gustafsson - 26 augusti 2010 16:20

Fick min efterlängtade lönspec idag och jag hade räknat ganska så rätt, fan vad gött. Hade en del räkningar denna månad, tänkte betala av en del på tvn och grejjer. Nu är det gjort och det blev väl ca 7 700 kr över, fasen så gött. Nu blir det att åka och storhandla mat imorgon och på lördag drar vi till Ikea och köper köksbord+stolar och lite grejjer, kul med nytt. Vi funderar även på att ta en lättlunch där på Ikea, mysigt. En ledig helg tillsammans med min älskling, det var länge sen. Fast man vet ju aldrig, man kan ju bli inringd på att jobba eller att F får hoppa in och jobba, det är det värsta när man aldrig vet. Men men pengar blir det ju när man får hoppa in och jobba och det är ju alltid välkommet!


 Idag har jag sjuttan inte gjort ett skit känns det som. Sov väl till kl 12 eller så men var uppe vid kl 6.30 och käkade frukost (havregrynsgröt+macka). Håller på och kollar färdigt på Tusenbröder, skitbra är det. Är fint väder ute idag så blir att gå ut på en promenad snart eller ikväll när älsklingen kommer hem från jobbet. Roligare att gå tillsammans än att gå ensam. Skönt att komma igång på riktigt med promenader. Känns så skönt.


Ikväll hoppas jag på att det blir någon film med älsklingen, var länge sedan. Har Eclipse på datorn, vill bara se den nu hehe. Har mycket filmer jag inte sett, shit asså.


Igår sökte jag ett jäkligt intressant jobb som jag bara vill ha eller i alla fall testa på och se om det passar mig. Älskar jobb med varitation och när man inte vet hur en dag på jobbet kommer se ut, vad som helst kan hända. Så bara vänta och se, kanske inte jättestor chans att det blir just jag som får det jobbet, men man kan ju hoppas. Och man förlorar ju inte på att söka för nu finns ju i alla fall mitt namn hos dem.


På tal om jobb, ska söka några mer nu och ändra lite saker i tidigare CV.


Ha en bra kväll!


Jäkla snygging asså:D


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards