Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Tisdag kväll

Av Johanna Gustafsson - 24 augusti 2010 22:33

Jaha då var det tisdag kväll, var lite osäker men tror det är det i alla fall. Inte lätt att hålla reda på dagarna:) Jobbade inatt, jäkligt gött! Alla pengar och jobb är välkomna. Och det är ju skönt att jobba natt är ju inne i det där nattarbete redan och vet vad som ska göras osv, känns bra. Hoppas man får lite jobb i septmember också. Var så trött när jag kom hem imorse, somnade nästan på direkten när jag la mig i sängen. Vaknade vid tolv av att älsklingen kom hem med träningscykeln som vi hittat på blocket, gött! Fick den väldigt billigt, ska bli skönt att komma igång med något. Ska försöka cykla mellan 20-30 min varje dag samt en promenad på det. Idag blev det 20 min på cykeln och en promenad på 40 min, kändes jäkligt gött efteråt. Kämpa kämpa, peppa peppa!


Längtar till fredag då lönen kommer in, fan vad gött! Mycket pengar blir det men också mycket utgifter tyvärr, men lite roliga inköp blir det, bland annat köksbord+stolar, ryamatta mm. Så på lördag drar älsklingen och jag till IKEA och handlar  Ska bli mysigt! Blir ev att ta någon nyttig lättlunch där också. Nästa vecka blir kanske att åka till Borås och shoppa lite, mycket bra affärer i Borås. På fredag blir det även storhandling, väldigt behövligt! Ska gå länge inne på Maxi och strosa och hitta bra matvaror och även kolla på en pall (typ någon slags sittpall att lägga prylar i), mamma har en sådan och jag vill också ha en. Tänkte köra på självscanning, väldigt smidigt bara man inte åker på att få ta upp alla varor för att kontrollera så man inte fuskat, hatar verkligen det. Visst finns mycket folk som fuskar med det där, men ändå. Man väljer ju självscanning just för att det ska vara smidigare och gå fortare och för att man ska slippa ta upp alla varor på bandet och allt. Innan handlingen blir det ett besök på AF!


Imorgon blir det träning igen, måste verkligen köra stenhårt på det och inte tappa det, det är så lätt att man gör det. Blir även lite fix här hemma som man bara inte hunnit med när man jobbat eller att man bara inte tagit tag i det. Tänkte fixa lite igår men blev ju inte så efter att jag blev inringd att jobba natt. Så imorgon hoppas jag på en ledig och skön dag:)


Me and baby  


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards