Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

I brist på annat...

Av Johanna Gustafsson - 20 augusti 2010 17:39

Lite frågor och svar om mig i brist på annat att göra:


4 frågor om förhållanden
är du singel? - Nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Hm, jo lite. Men inte allt för mycket!
hur många har du varit kär i? - jadu, det är en del i alla fall om man räknar från när man var mindre också.
är du kär just nu? - Jaaaaaa!

 


10 frågor om dig själv
fullständigt namn? - Inga Johanna Viktoria Gustafsson
när fyller du år? 5 Januari
några piercingar? - Nepp, bara hål i öronen haha och det räcker
vilken årstid är bäst? - jadu, tycker att hösten och vintern är väldigt mysigt om det inte bara regnar. Men annars är nog sommaren bäst med sol och värme och en massa bad.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? få sova länge och vakna upp med min älskling och käka en god frukost tillsammans:)
vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag bryr mig väldigt mycket om hur andra mår och har det. Omhändertagande som mamma säger!
vad är du bra på? - Jadu, bra och bra. Svårt att säga. Men att ta hand om andra kanske eller nått sånt.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans såklart och då ska det vara med älsk :)

12 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Mamma eller Fredrik
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Joo, det har jag väl. Ska inte klaga. Men hade gärna bott lite närmre mina föräldrar.
vem är farligast i din familj? - Jadu, det beror på vad som menas med farlig, men min bror är ganska vild om man säger så hehe. Men farlig är han väl inte direkt hehe
vem ser roligast ut i din familj? - Jadu, det vet jag inte.
vem är coolast? - min minsta lillebror tror jag, katig liten jäkel hehe
har ni något husdjur? - Neee:( Mamma har en katt som man kanske kan säga är lite min också:)
vem har du mest gemensamt med? - Mamma
vem står för underhållningen? - Hm, jadu, mamma tror jag eller älsklingen.
vem sover du oftast med? - Älsklingen<3
roligaste kvällen med familjemedlem? - Ja det måste väl va med älsk i och med att det är vi som umgås mest och gör roliga saker
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - ja för typ 20 min sen hehe
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - hm typ 2 h sedan:)

10 frågor om idag
vad har du gjort? - varit i stan med pappa, Elin oc Johannes. sen varit ute hos pappa och lekt lite med mina småsyskon och nu är jag hemma hos mamma.
har du varit glad idag? - Ja det har jag, mycket goa skratt med familjen :)
har du varit ledsen idag? - Nej, inte idag. Skönt det!!!
har du gjort något bra idag? - Ja umgåtts mycket med familjen både på mammas och pappas sida:D<3
vad ska du göra nu? - Åka och handla mat med mamma och fixa någon god mat tills ikväll.
har du gjort något dåligt idag? - Nae, det tror jag ej
vad har du ätit/druckit idag? - Hamburgare, mos och läsk, mums!
har du duschat idag? - nae, men ska duscha ikväll innan ja går och lägger mig
är du trött nu? - Jo lite, har varit uppe sen 6.40 och somnade vid 02 inatt.
vad händer imorn? - ska ev träffa Jossan sen åker jag hem till Jkpg imorgon
har du varit i skolan idag? - Neeeej, går inte i skolan längre:D

Annat
Hur mår du just nu?- Mycket bra! trivs med livet just nu. Lite trött bara
Har du piercat dig? - Nepp
Är du hungrig nu? - Nja, inte direkt, lite kanske
Vad är klockan nu just nu? - 17.52
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Olika bloggar, facebook
 och msn om det räknas?

Telefon/ Mobil
Vem ringde dig senast? -Mammi
Vem ringde du senast? - Älsklingen
Vem sms:a till dig senast?-  Sandra
Vem sms:a du till senast? Älsklingen

Övrigt

Gillar du punk? - Jo lite
Har du sminkat dig idag? - Japp
Lyssnar du på musik just nu? - Japp, det gör jag
Vilket är ditt favoritband? -  Oj, det är många:D
Vad gillar du för musik? - Allt, nyheter, techno...
Kläder
Har du fler än 4 linnen? - Hm, nae, men toppar
Har du fler än 3 jeans? -  Ja det har jag
Har du fler än 5 tröjor? - Joo, det kan man säga haha

Smink & Hår
Använder du volymspray? - Ibland
Andänder du mousse? - Sällan
Använder du deodorant? - Ja, varje dag
Använder du skinspray? - öhh nee
Använder du parfym? - Ja, varje dag (om jag inte jobbar på lasarettet, annard varje dag)
Använder du läppglans/läppstift?  - Ibland
Använder du brunkräm? - Nja, någon gång ibland
Använder du rouge? - Japp
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande, sällan uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej
Duschar du varje dag? - Ja oftast, eller varannan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej

Kärlek

Är du kär just nu? - ja, det kan man lugnt säga:D
Har du kysst någon idag? - Hm, nae, faktiskt inte, eller kysst o kysst, pussade lillebror på kinden om det räknas haha 
Har du ett förhållande? - Ja, ett stadigt;)
Är du romantisk? - Jo
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej, det tror jag ej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Hm, jadu, Christoffer kanske? Kommer je ihåg...
Hur länge höll det? - Haha, var väl inte jätteseriöst, var ganska ung. Kommer ej ihåg.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande såklart
Vem sov du senast bredvid? - Katten haha
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Mamma tror jag
När fick du din första kyss? - Jadu, tvåan, trean??
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -Kanske runt 20?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Ja, det skulle jag:)
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Hm, svårt att svara på. Både och tror jag..
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Typ så som Fredrik är.
Hittade lite gamla bilder, denna bild tog typ andra gången som vi träffades:

Använder du mascara? - Ja
Använder du wax? - Ibland
Använder du ögonskugga - Ibland
Använder du kajal? - Ja, ibland, mycket den senaste tiden
Använder du hårspray? - Ja, varje dag!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards