Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Dag 2

Av Johanna Gustafsson - 24 maj 2011 14:25

Efter att sovit väldigt gott så var det dags att utforska denna värld lite mer. Finns verkligen mycket att se. Denna dag blev det shopping på Dolphin malls. Härlig start. Blev en hel del shoppat; parfym, kläder, skor mm. Roligt att shoppa billigt. Fredrik hittade skitsnygga jenas på Calvin Klein. Mycket billigare än Sverige. Blev en hel dag här, väldigt varmt ute så det var skönt att gå i ett svalt shoppingvaruhus. Man har ju inte vant sig vid värmen ännu så det var nog en bra början. På kvällen om jag inte minns helt fel så blev det ett dopp i havet för första gången. Helt jäkla underbart var det. Precis ljusblått vatten, åhhh! Varmt som bara den. (VIll bara åka tillbaka nu när jag tänker tillbaka). Även fastän det började bli mörkt så var det jättevarmt i vattnet och i luften. Skönt med ett kvällsdopp, men hade gärna velat att det varit ljusare på kvällen.


Nu var det ju nästan två månader sedan som vår resa började (vad tiden går fort, helt sjukt) så man kommer ju inte ihåg allt man gjorde.


Fortsättning följer...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards