Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Johanna Gustafsson - 12 maj 2011 22:38

Ställer mig bara en fråga; varför slutar man aldrig förvånas?


Blir så trött! Borde egentligen bara skaka av mig allt och skita i det men jag är inte sån som person, jag bryr mig. Men varför försöka bry sig om folk som skiter totalt i mig och inte visar intresse för fem öre. Fyfan vad förbannad jag blir ibland. Men är glad för de personer som ger tillbaka och som bryr sig om mig, ni är guld värda. Älskar min familj, jag är så rik som har en sån stor och härlig familj<3 Man ska verkligen vara glad för det man har. Men ibland blir man bara full av massa konstiga tankar och svårt att släppa dem ibland.


Var bara tvungen att skriva av mig lite och det är ju de bloggen är till för och ni som tycker det är fel eller konstigt eller va sjuttan ni tycker ni behöver inte läsa. Och inte ni som tar åt er heller! Jag har aldrig pekat ut någon person och det kommer jag inte göra heller. Enbart mina tankar som jag vill skriva ner och försöka bearbeta. Det är min egna skull och det är ju såklart roligt med läsare men ni kan ju gärna kommentera också så jag vet vilka som läser min blogg.


Fredag imorgon, underbart! Då tänker jag bara njuta och vara stolt över det jag har och mysa med min underbara sambo <3

Ovido - Quiz & Flashcards