Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Johanna Gustafsson - 28 maj 2011 22:32

Jaha då var det helg igen då och snart är den också slut, tyvärr! Den hinner ju knappt börja innan den är slut men så känns det faktiskt när man jobbar också. Igår efter att jag slutade jobba så åkte vi hem till svärföräldrarna för idag var det dags att åka till Lund igen, mycket Lund den sista tiden:) Har varit en trevlig dag med ganska mycket folk. Roligt att träffa Fredriks familj och släkt också. God mat också, mummsig potatisgratäng fick vi (typ den godaste jag ätit). Nu sitter vi här hemma hos Fidde och slökollar lite på tv eller jag gör, de andra tittar väl lite mer än jag haha. Ganska lugn kväll men det är skönt för jag är ganska trött, känns som att det händer något hela tiden.


Nästa vecka blir det att jobba måndag och tisdag sen är jag ledig onsdag och torsdag och då tänker jag bara ta det lugnt och fixa lite hemma, behöver verkligen städa. Sen blir det att jobba nästa helg och veckan efter det åker vi hem till mamma och W :D Längtar!


Har inte så jättemycket att skriva, blir att skriva lite mer om resan sen, idag orkar jag bara inte.


Just det, imorgon är det ju morsdag. Hoppas lilla mamma blir bortskämda av mina bröder för jag kommer ju inte vara där och skämma bort henne:( Får ta och "fira" henne när jag kommer hem istället. Älskar dig mamma <3

Ovido - Quiz & Flashcards