Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

T i s d a g

Av Johanna Gustafsson - 24 maj 2011 14:16

Jaha då var det tisdag, snart helg igen haha. Ja tiden går såå fort. Jobbat hela helgen och det gick så sjukt fort. Igår var jag ledig och det var jäkligt skönt, tog en riktig lång sovmorgon för det behövde jag verkligen. Är ledig idag också men har varit på utb mellan kl 8-11.30, helt okej tid men var skittrött när klockan ringde. Men skönt att komma upp skapligt och få ut mer av dagen, men just nu känns det inte som jag får ut så mycket av dagen. Har fått sån himla skoskav på båda hälarna och det gör så ont, känner mig så gnällig men jag har verkligen rätt att gnälla nu. Så idag har jag bestämt för att inte göra så himla mycket, kolla lite på tv och plocka här hemma och ta det lugnt. Igår hann vi iaf med en del, promenad runt Västersjön, handling, besök på Eko, slänga skräp mm mm. Skönt att ha sina lediga dagar när man går på ett schema och vet att man ska jobba framöver.


Har inte haft någon lust/ork till att blogga därför har jag inte prioriterat det. Inget kul alls att sitta och skriva om man varken har något att skriva om eller inte har någon lust till det. Helt meningslöst då. Har ju iofs lite mer att skriva om resan, men det tar vi en annan dag. Vill inte heller öppna upp mig för mycket för man vet ju aldrig vem som läser om det finns folk som tar illa upp för det jag skriver eller vad sjuttan det kan vara. Hatar verkligen sånt, men det är ju bara så så bara att acceptera eller skita i det.


Skulle egentligen ha lunchat med J nu efter utbildning men blev lite ändrat så vi ska träffa nästa vecka istället. Trevligt värre! Blir även att promenara runt Västersjön. Så himla kul med nya kontakter, älskart. Man mår så bra av att träffa nya trevliga människor och det är ju faktiskt så att man träffar många genom jobbet. Man träffas ju ändå så mycket och då är det bara roligt om man hittar varandra och även träffas på fritiden, det betyder iaf mycket för mig. Bara synd att hon slutar nu i september:( Jäkligt trisst tycker jag! Mycket roligare när det finns någon i min egna ålder, men men jag får väl stå ut ändå haha. Man kan ju faktiskt träffas ändå :)


Nä om man skulle ta och slita sig lite från datorn och göra någon nytta ett tag för att sen kolla lite på Rederiet hehe:)


Kommentera gärna!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards