Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Tillbaka på jobbet igen!

Av Johanna Gustafsson - 4 maj 2011 14:46

Känns skönt att vara tillbaka igen. Jobbade första dagen igår efter att legat sjuk i över en vecka. Underbart att vara "normal" igen och jobba:) I april månad har det verkligen inte blivit många dagar på jobbet, hade ju semester till 11 april sen jobbade jag en eller två veckor och så blir jag sjuk:( Nu hoppas jag verkligen att jag håller mig frisk länge, enda fram till semestern som faktiskt inte är så långt borta! Trivs så himla bra på mitt jobb, goa arbetskamrater och goa boende. Idag blir det att jobba kväll, sitter och väntar på att kl ska bli efter 15 så jag kan åka iväg. Kvällarna på jobbet går så himla fort. Tycker dagarna överhuvudtaget går fort. Brukar inte vara så på äldreboenden men kanske är för att detta är en demensavd och det händer kanske lite mer där eller annars så är det för man trivs så bra och man går inte och kollar på klockan hela tiden. Blir mycket tid med de boende och sitta ner och prata och bara umgås med dem, då mår jag bra och det hoppas jag dem också gör -att de blir sedda!


Imorgon jobbar 7-16 sen är jag ledig enda fram till på måndag, lååånghelg! Så på fredag blir det antagligen att åka till Ullared och shoppa, gud så kul. På lördag blir det att åka till Lund på 30 års kalas, ska bli trevligt. Så min helg är planerad och det ska bli riktigt kul. Har många helger framöver planerade, många som fyller år nu. Så roligt när det händer lite. Jag har bara inte riktigt fattat att det är maj månad. Tiden går ju så fort. Det var ju nyss jul och nu är det liksom snart sommar, helt sjukt.


På tal om annat så ska jag försöka sälja min iPod, mp3 och mina två mobiltelefoner. Så om någon är intresserad så är det bara kontakta mig för mer info. Har planer på att köpa en iPhone. Hade tänkt att köpa en redan nu på fredag men efter att fått reda på att det kommer en iPhone 5 i sommar så köper jag ju såklart den istället. Roligare med en ännu nya modell:) Hoppas bara den inte är allt för dyr, fast iofs har jag några månader att spara pengar på. Sen lär jag få en del pengar för mina andra prylar. Jag trodde inte jag skulle åka i iPhone-fällan men snart är jag nog där ändå. Får väl hoppas att den är så där jäkla bra som alla säger. Har ju varit jättenöjd med min iPod som inte strulat en enda gång så;)


Igår kollade jag på kanal 5 play och fick se en gammal kompis som var med i ett program. Hade hört av en annan kompis att hon skulle vara med så jag var ju tvungen att kolla upp detta. Hon var med i total blackout. Asså hon är väl bara för härlig, jag skratta så jag grät. Så roligt att se henne igen. Tänker tillbaka på tiden då vi var i London och hon var med. Vi delade rum och tillbringade mycket tid tillsammans i London. Underbar människa. Men det värsta är att hon verkar ha tagit bort sin facebook och är aldrig inne på msn och jag vet inte om jag har rätt mobilnummer till henne. Ska försöka få kontakt med henne igen:)


Nä ska ta och surfa lite till och sen sätta mig i bilen och åka iväg till jobbet! Vi hörs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards