Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Så är det verkligen!

Av Johanna Gustafsson - 16 mars 2011 22:39

Satt och tänkte lite förut och då kom jag och tänka på ett ordspråk som verkligen stämmer; "Man kan inte bara ta man måste ge också" Finns ju personer som hela tiden bara tar och tar men aldrig ger något tillbaka. Är väl typ bara jag som förstår exakt vad jag menar, men men. Men så känns det ganska ofta. Är det är alltid jag som ska bry mig, vem fan bryr sig om mig då? Kanske tar i lite men ibland känns det så. Vet iaf vilka jag kan lita på och som finns där för mig vad som en händer!


Ibland så här på kvällen när jag sitter och funderar så kommer jag att tänka på saker och ting. Mycket handlar om att folk inte kan glädjas åt andras framgångar eller vara tacksamma för saker som de får osv. Man kan väl iaf tacka. Men verkar som att folk är så himla upptagna med sitt. Jag vet att ibland är man upptagen och har mycket att göra, men inte jämt! Aja, skitsamma. Ska försöka att inte tänka så himla mycket och bry mig om de personer som verkligen ställer upp och som bryr sig.


För övrigt idag så har det gått jättebra på jobbet. Fått reda på att jag kommer vara ledig vecka 30-32, fy fan vad gött asså! Så ni som är lediga säg till så hittar vi på något kul. Finns mycket att göra när det är sommar och Jkpg är helt underbart vackert på sommaren:) Imorgon blir det att jobba 15.45-21, skön tur det med. Och snart är det helg och då är man ledig.


Idag är det exakt 14 dagar kvar tills vi åker, shit det är ju snart:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards