Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Johanna Gustafsson - 24 mars 2011 21:07

Äntligen har världens bästa tvserie genom tiderna kommit ut på dvd. Jag pratar såklart om skilda världar. Så många år som jag väntat på att få se detta igen och nu har det äntligen blivit så. Fick se i Media markt att den kostade 249 kr och då kom jag på; "javisst fan Skilda världar skulle ju komma ut på dvd i slutet av mars". Jag hade totalt glömt bort det. Men det blev iaf att ta första bästa buss dit, så nu har jag den här hemma och har redan börjat kolla (såklart). Tagit lite paus nu för lite tvtittande men ska ta och sätta på den nu igen. Jaja nog om det.


Har varit en underbar dag med sånt himla skönt vårväder. Skönt att komma upp skapligt, vid 8.30 Hade ju lovat att hoppa in och jobba några timmar idag. Man hinner ju så mycket när man kommer upp tidigt. Jag fick även ihop lite komptimmar idag så jag har tagit komp på tisdag, skönt. Så på tisdag blir det att fixa det sista; packa, städa, bädda rent i sängen mm mm. Åh så underbart, men är en del att fixa innan det är dags att göra. Ska jobba i helgen vilket känns helt okej.


Har inte så mycket mer att skriva faktiskt så jag tar och sätter på Skilda världar.

Ovido - Quiz & Flashcards