Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Johanna Gustafsson - 22 mars 2011 21:42

Min sambo är verkligen den bästa i hela världen (enligt mig och för mig). Han gör mig glad, han gör mig hel och jag bara älskar honom så himla mycket. Idag hämtade vi en sak som vi länge väntat på, vad det är får ni reda på senare! Imorgon är det bara en vecka kvar tills vi åker, helt sjukt. Vi båda har väl börjat få lite resfeber, men det är väl normalt eller? Hehe. Åh fy sjuttan jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är över att jag har min Fredrik och att vi äntligen kommer iväg på en sån här resa. Detta kommer bli så jäkla bra, det vet jag. Har även fixat ihop lite komptimmar så jag kommer ta ut det dagen innan vi åker. Gött, då kan man packa i lugn och ro och städa och fixa här hemma. Åh shit jag bara skakar, så lycklig är jag. Men jag har nog inte rikitigt fattat att nästa vecka kommer vi ligga på en härlig strand i Florida. Låter som en underbar dröm men det är det inte för det är sanning:D


Dagen på jobbet har gått så himla fort och bra! Dagarna på jobbet går verkligen fort och det är ett tecken på att man trivs och att vi har roligt för det har vi verkligen. Åh så underbart allt är ibland. Sån himla underbar känsla. Pratade även med min lilla mamma förut och jag saknar henne så grymt mycket. Längtar tills vi ses igen. Blir att skypa under tiden vi är i USA.


Nu är jag så jäkla trött efter att gått med huvudvärk i stort sett hela dagen. Har även varit illamående, kan bero på huvudvärken. Inte kul men nu är det borta. Ledig nu två dagar innan jag ska jobba helgen. Men på torsdag blir det att hoppa in några timmar på jobbet och följa med en dam till tandläkaren. Har bara tre pass kvar att jobba nu innan vi åker och så några timmar på Ikea tillsammans med våra boende och kollegor. Hoppas verkligen att jag kan ta komp nu på tisdag, så att inget strular till sig eller så, men men ingen större fara men det vore trist.


Nu ska jag fortsätta mysa med min älskling för att sen gå och lägga mig i sängen och se på något tvprogram eller så.

Ovido - Quiz & Flashcards