Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Johanna Gustafsson - 12 mars 2011 20:46

Jag säger det igen, shit vad tiden går fort. Imorgon är det söndag igen, helt sjukt. Mer än halva helgen har gått och det känns som den knappt har börjat. Jobbat 7-16 idag, riktigt gött att få vara ledig nu på lördagskvällen. Känner för att skriva av mig en massa men orkar inte. Har något att göra hela tiden, men det är roligt för då går tiden fort fram tills vi åker till Florida. Jag längtar tills jag är ledig och inte har en massa måsten och saker och ting uppbokade. Som nu på måndag och tisdag när jag är ledig så har jag en massa måsten; arbetsförmedlingen, ansiktsbehandling (lyx!), möte på jobbet mm. Borde städa också men det sparar jag faktiskt till nästa helg eller till någon dag i veckan. Väldigt skön vecka, två korta kvällsturer och sen en kort dagtur på fredag sen är det helg igen och då är jag ledig. Helgen som kommer tänker jag inte ha en massa planerat utan bara ta det lugnt och förbereda det sista inför resan, kanske till och med börja packa?


Blev ändå att skriva av mig lite fastän jag inte riktigt hade orken. Blir att försöka lägga sig skapligt ikväll men inte alltid så lätt, klockan blir oftast över 23 innan man kommer i sängs. Dagen på jobbet har gått jättebra och jättefort, så som det ska vara hehe. Imorgon blir delad tur, men jag lider inte för det (tänk på alla pengar som rullar in). Ja för pengar behövs verkligen nu, vill ha massa massa pengar till resan. Frågan är bara hur mycket pengar man ska ha med sig på resan, hm. Ska försöka spara ihop så mycket jag bara kan.


Nä skriver mer en annan dag när jag har mer ork och mer motivation till att blogga!

Ovido - Quiz & Flashcards