Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Tisdag som blivit onsdag...

Av Johanna Gustafsson - 16 mars 2011 01:41

Shit vad tiden går fort och snart drar vi, helt underbart. Men mellan den 30 mars och den 11 april får tiden gärna gå väldigt sakta:D Åh vad jag längtar. Behöver komma bort och bara ha roligt. Detta kommer bli så bra. Har börjat lite smått med packningen haha, ne men jag plockat ihop lite toartiklar och sånt som typ plåster och såna saker. Inte alls för tidigt att börja, mycket att tänka på.


Har nu varit ledig i två dagar vilket det inte känns som. Kan inte påstå att jag direkt varit ledig. I måndags var jag iväg på ansiktsbehandling som varade i 1 och en halv timme och det var superskönt. Visst att vissa saker gjorde lite ont men vill man bli fin får man lida pin. Blev så himla bra. Färgade även ögonfransarna och ögonbrynen, skitbra! Beställde även en tid för min rygg så man kan få bort lite orenheter. Bäst att passa på nu innan man reser. Efter behandlingen så gick jag till af för ett möte som flöt på bra. Kvällen gick väldigt fort, kommer inte ens ihåg vad jag gjorde haha. Idag eller igår blir det ju så var jag på möte på jobbet och fick ihop lite komptimmar som jag tänker ta ut dagen innan vi reser, så jäkla bra. Den 28 ska vi även åka iväg till Ikea med våra tanter, ska bli trevligt och även då blir det lite mer komptimmar. Dagen har gått väldigt fort. Har fått lite fixat här hemma, men borde fixat lite mer men hade ingen direkt ork. Nu sitter jag och lägger in lite ljudböcker på hårddisken som jag senare ska ladda in på iPoden.


Senare idag blir det jobb, 15-20. Skönt pass, älskar att jobba kväll -sovmorgon!


Åh vad trött jag är nu, blir att borsta tänder och sen sova, så skööönt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Gustafsson - 15 augusti 2013 00:06

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Typ bara lagat mat, ätit, sovit, surfat och sett film. Borde vara glad över att jag kunnat koppla av och inte göra en massa hela tiden men jag har istället dåligt samvete för att jag varit så lat och inte ...

Av Johanna Gustafsson - 14 augusti 2013 01:29

Har nu varit hemma i typ en vecka, så skönt att vara hemma igen efter allt farande. Bara njöt av att komma hem och få sova i min säng. Direkt när vi kommit hem åkte jag och badade tillsammans med B och åt kvällsmat i det gröna, vi har så trevligt iho...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 23:16

Nu kommer bilderna från bland annat Helsingborg och Halmstad! Take care:) ...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:59

Idag är det så jäkla varmt ute, typ 28 grader i skuggan och 35 i solen. Ska inte klaga på vädret men detta är lite väl varmt. Man orkar ju inte göra något. Sitter nu nere i källaren och pluggar, surfar och ser på tvn. Så skönt med en kall källare. Br...

Av Johanna Gustafsson - 3 augusti 2013 15:53

I förrgår åkte vi till H i Halmstad och stannade över natten. På dagen badade vi vid Östra Stranden, så härligt att bada i havet. Hade även med oss god fika från Östras bageri. Efter detta åkte vi till Maxi för att handla till vår grillkväll. Vi tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards