Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Johanna Gustafsson - 28 maj 2010 13:13

Idag känns det mycket bättre med allt, när man inte går och tänker så mycket på allt och oroar sig för saker och ting. Igår var det hemskt, usch! Men blev mycket bättre efter att ha pratat med min kära vän K och när älsklingen kom hem. Inget kul när man känner så där. Hatart! Och vad ska man göra när man inte kan sluta oroa sig och sluta tänka. Men men idag är en ny dag och det känns betydligt bättre. Nu är det helg och jag är ledig, ska bara njuta av det!


Gick upp ganska tidigt imorse och skjutsade F till jobbet och sen åkte iväg och handlade lite mat. Och ikväll trodde jag att det var Rix Fm festival här i Jkpg men verkar som att det är imorgon och att det är idag som det är marknad, jag har så himla dålig koll. Hoppas att det är marknad imorgon också.


Borde gå ut på en promena. Ska ta och göra det nu! Så man har det gjort. Får ta med iPoden så man har något att lyssna på. På tal om att lyssna så sitter jag och lyssnar på den underbara låten Angel med Broken door:D Skitbra!


Längtar till F kommer hem från jobbet. Idag sitter han och kör till Sthlm.


Nä promenad var det ja, ska ta tag i det nu.


Ha en trevlig helg!


Saknar min lilla mamma. Och på söndag är det ju morsdag ju. Synd bara att vi inte ses i helgen. Får fira henne nästa gång vi ses. Hade ett sånt givande samtal häromdan med mamma och det gjorde att allt kändes mycket bättre. Skulle behövt ett sånt samtal igår kände jag, för igår kändes det inte så bra! Men pratat lite på FB och det gick bra det med. Älskar min mamma<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards