Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Johanna Gustafsson - 11 maj 2010 14:50

Var ett tag sen jag skrev här. Men tiden går ju så fort:P Helgen gick hur fort som helst, kommer knappt ihåg vad vi gjorde. Var iväg lite och kollade på A6 och så. På söndan träffade jag Jossan igen, har ju inte träffats på så länge och vi hade mkt att prata om:)


Igår var vi först i Borås för att kolla på lite mopeder och så. Fin stad det där. Gjorde lite fynd. Fick 75 % rabatt på lite filmer, vilket klipp asså. Fick fyra st filmer för 74.50 kr. Gillar när det är billigt. Var även på Netonnet och köpte present till Fredriks syster som vi ska fira nu på lördag. Sen bjöd jag älsklingen på en god lunchbuffé på en thai-resturang, muma! Sen kom vi överens om att vi skulle åka till Nässjö igen och bestämma oss för om vi skulle köpa en moped där som vi kollat på tidigare och så blev det:D Så nu är vi 23 295 kr fattigare typ och då har jag inte räknat med hjälm och lås hehe. Men det är det värt. För vi får en himla fin Yamamha-moped för de pengarna och säljer vi den sen lär vi ju få en del för den. Så jag ångrar det inte en sekund. Nu slipper jag åka buss till jobbet utan kan sätta mig på mopeden och åka iväg, slippa passa bussen och byta buss, så skönt! Skattepengarna kommer ju snart, så då betalar vi av en del på mopeden då. Sen är vi två stycken som ska betala på den så;) Det blir nog bra! Åker och hämtar den imorgon, gud så kul:D


Sitter här hemma med halsont och huvudvärk, suck och rösten är lite hes, men inte så farligt. Hoppas bara det inte blir värre, för vi ska ju iväg till Skåne i helgen. Blir att dricka camomillte med timjan och honung i så det lossnar i halsen. Blir en soffdag med film och vila!



Ovido - Quiz & Flashcards